Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design Lampe virksomhed, eftersøger sælger type !!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino, kan være i kan hjælpe nogle designere med at få fat i den helt rigtige person ? 
Vi er igang med skabelse af en Lampe Virksomhed, og i den forbindelse leder vi efter en personer der kan gøre vores team endnu stærkere.
Virksomheden er på udkig efter en tredje person der vil indgå som medejer i virksomheden.
Eftersøger:
Personen vi leder efter skal hjælpe os med virksomhedens salgs-strategi.
Et klart plus, hvis vedkommende har erfaring inden for møbelbranchen.
Gerne med online salg som hovedfokus.
Plan:
Planen er at udarbejde en skudsikker virksomheds strategi, så vi kan gå ud og finde investorer til at hjælpe med skalering af virksomheden. I den forbindelse mangler vi de rigtige personer til et fuldendt team.
Team:
Teamet består i dag, af 2 erfarne møbel / lampe designere. der har mange års erfaring inden for: Design, Produktudvikling, Marketing content, Grafik.
Lampe Virksomhed “DNA”:
Designprodukter til den rigtige pris.
Historiefortælling om produkterne igennem sociale medieplatforme.
Design udvikling og test af designs sammen med følgere på sociale medieplatforme.
Virksomheden har et stort katalog af unikke designs & prøver af produkterne der ligger klart.
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Danish Bus Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Jeg vil gerne høre lidt mere om jeres virksomhed. 

Jeg er salgsingeniør og har bred erfaring omkring salgstrategi, og opbygning af salgsnetværk o.lign.

Jeg er som sådan ikke på udgik efter nye eventyr lige pt., men giver gerne et par gode råd med på vejen. 

Jeg har tidligere været medejer og drevet en 'pære'-virksomhed (bulbs.dk) Hvor vi primært solgte dekorative glædepærer, men også desginerledninger, fatningssæt, lamper osv. Det var dels via webshop, men også via detailhandlen. Bl.a. i decorate shops +10 butikker og deres egen webshop.

Dbh. Frederik

Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik, 

Jeg vil rigtig gerne fortælle mere om vores projekt. 

Hvordan kommer jeg lettest i kontakt med dig ? 

mvh

Jonas

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Klakk123:
glædepærer

Det lyder helt som et nyt koncept til noget sexlegetøj. Så kan man få lidt lys deroppe, hvor solen aldrig skinner. Big SmileWink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)