Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du freelancer eller konsulent? Så har jeg brug for din hjælp :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har virkelig brug for din hjælp. Og jeg vil bestemt gerne give dig noget igen hvis du hjælper mig nu!

Jeg er netop i gang med at udvikle et CRM system til Freelancere og Konsulenter. Og er kommet ret langt.

Jeg har dog brug for nogle flere bud på hvad et CRM system bør indeholde ifølge jer? (Jeg hører også gerne fra dig selvom du ikke er Freelancer eller Konsulent)

Hvis du svarer I denne tråd og skriver din email I feltet, så lover jeg, at så snart produktet bliver lanceret, så vil jeg gerne kvittere med gratis adgang til produktet I min. 3 måneder :)

Jeg håber inderligt at du vil hjælpe med en kommentar så vi kan udvikle det bedste program til jer så I kan fokusere på jeres opgaver :)

Med venlig hilsen

Casper

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 31. Dec 19
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper,

Først og fremmest så er det fedt, at du er i gang.

Lige for at forstå dit produkt. Er du i gang med at udvikle et CRM system a la det små og mellemstore virksomheder kan tilkøbe via et Microsoft abonnemen? Eller måske en noget mere lavpraktisk tilgang så som Google Contacts, som er tilgængelig via Google G Suite?

Hvordan adskiller dit CRM system sig fra ovenstående?

På for tak for afklaringen.

Med venlig hilsen

Peter Flemming Teunissen Sjølin

Med venlig hilsen
Peter Flemming Teunissen Sjølin (petersjoelin.com)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Mange tak for din besked :)

Der findes et hav a CRM systemer derude. Alt fra salesforce, Hubspot, HoneyBooks osv.

For at svare simpelt på dit spørgsmål, så er tanken at det er en smule mere kompliceret end det Google Contacts kan tilbyde, men bestemt heller ikke lige så kompliceret som Microsoft og de ovennævnte services.

Men nogle af de vigtigste ting er kunder med mulighed for at filtrere, pipeline, portefolio med dertilhørende design modul, samt et mail modul til at sende sin portefølje til potentielle kunder (Med sporing)

Dertil kommer nogle andre funktioner.

Er du freelancer? Og bruger du et CRM system? Og hvilke funktioner er du glade for, og hvilke kunne du savne?

Med venlig hilsen

Casper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)