Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM EKSPERT RÅD FRA EN AMATØR

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Glumsløv
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg er ny her på Amino, men gammel når det gælder MLM, som jeg har levet af siden 1992 efter en årrække som matros i handelsflåden !

Jeg har med interesse læst mange af debatterne, og kan se til min glæde at MLM er ved at blive mere og mere anerkendt i DK og flere og flere selskaber forsøger sig i DK.

Jeg har rimelig fin success i mit selskab i DK også sidste 21 år, trods jeg har team i mange andre lande, med god jævn success også, så lad mig give jer nye et par råd med på vejen, måske ikke lige hvad i har lyst til at høre, men ærlige råd fra en erfaring networker !

Mn gode gamle ven fra min hjemby i Frederikshavn, Lasse Burholt har delt masser af sine gode råd her på siden også, tak Lasse mere fra samme skuffe ;-)

Der er INGEN lette penge eller genvej til success i MLM som alle andre rigtige virksomheder, tror ikke på det vås som flere typiske nye selskaber forsøger lokke med.
Der er med andre ord en kæmpe joke når mlm junkies eller klovne, lover dig at du kan bygge en business op på lang bane, hvor du ikke ska rekrutter eller sælge produkter bare smide penge ind , muligt de ser pisse brandgodt ud med flotte statistikker, stempler og hjemmesider , pas på du ikke ødelægger dit gode navn og rygte ved at lokke dine venner og familie med i sådan nogle cirkusser, du ender med at sidde ved børnebordet til familiens runde fødselsdage og højtider !

Start med nogle af de gode gamle selskaber, det er måske ikke så smukke med sixpack, runde former og hurtige penge, men de er som regel smukke indeni med masser af erfaring, viden, gode værdier og principper, det er trygt, pengene kommer til tiden, de er lovligt registreret i DK, der følger produkt ansvars forsikring med, så du ikke risiker et stort sagsanlæg, der har en garanti på deres produkter, som er testet efter alle kunstens regler, de udbetaler penge i DK med afregnings bilag du kan bruge til din bogføring med moms osv.

Lyder måske ikke så sexig, men tilgengæld kan du bygge din forretning i et langvarigt forhold og dine venner og familie vil nu være stolte af dig istedet for skuffede + de vil bakke dig op !

Konto i andre lande, udenlandske kreditkort eller cyber penge uden moms afregning er ULOVLIGT og det er som at tisse i bukserne for at holde varmen !

Success er ikke et race, vigtigst er at du når dine mål ikke hvor hurtigt !!

De hvorfor skal være krystalklart og stærkt, du skal være klar til at i lighed med andre der har success i sport, politik, kunst, musik, ægteskaber, business osv, være klar til at ofre dig, ofrer du dig ikke risiker du at ofre dit hvorfor/drøm, ofring er ikke nok, du skal være klar til at knokle røven ud af bukserne, lange køreturer lidt søvn osv, hvilket heller ikke er nok, da du også skal være klar til at det gør ONDT, du bliver skuffet på andre og værst af alt på dig selv, ( det er der 90% efter min erfaring giver op ) , først når du er igennem de faser kan du forvente og fortjener succes ! Vær så klar til at gentage faserne igen og igen !

Passiv indkomst blev jeg lovet i starten, undskyld men det er en stor løgn, jeg har aldrig knoklet så meget som jeg gør nu, jow da jeg kunne da pensionerer mig, men det ville godt nok være kedeligt, hvad dælan skulle jeg så lave ?? Dette er en livsstil dette er ikke et arbejde, du skal elske mlm for at lykkedes også stopper du aldrig !

Når jeg tager mit sidste åndedrag, lur mig om ikke jeg lige inden har forsøgt rekrutter lægen eller sygeplejersken ;-)

Respekter dem som ikke er klar til at være networker, vi skal jo have nogle til at passe samfundet mens vi andre networker !!

Som Harry Motor sagde det, 5% skaber tingene her i samfundet, 15% kigger på og 80% fatter ikke de 5% , de er så vores gode loyale kunder !

Uden at lyde gammeldags, så er dette relationship marketing, du . er nød til at mødes med folk, online marketing er ikke nok, agt / a garanter !

Du er nød til at være din egen bedste kunde, du kan ikke med troværdighed anbefale noget du ikke selv anvender !

DU kan ikke LÆSE dig til success, det kan MESSI feks heller ikke, han var nød til at tage ud og spille bold ! Du kan blive inspiret ja, men dyre seminarer, film og bøger er ikke nok, beklager ! UD OG SNAK MED FOLK !!

Sidste men ikke mindst brug din egen sunde fornuft !

Bedste hilsner Kim Madsen, velbetalt amatør !


Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MLM er for mennesker uden samvittighed, som er ligeglade med at manipulerer med venner og bekendte, og få dem til at investerer penge i noget der ingen værdi giver.


Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

endnuen1:

MLM er for mennesker uden samvittighed, som er ligeglade med at manipulerer med venner og bekendte, og få dem til at investerer penge i noget der ingen værdi giver.

Tupperware er også MLM, mener du også de er uden samvittighed og manipulerer folk?

Jeg har ikke selv erfaring med MLM, men synes måske du er en smule unuanceret. 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg.

Jeg er glad for at en MLM'er selv prikker hul på ballonen omkring PASSIV INDKOMST!

Det er ret ofte hændt mig i livet, at jeg er stødt på en MLM-marketeer og vedkommende er begyndt at ævle om PASSIV INDKOMST. Hvis det virkelig var passiv indkomst, så ville han jo netop IKKE stå i elevatoren og forsøge at overbevise mig om at komme med ombord i hans MLM-game. Det har jeg så ofte forsøgt at overbevise MLM'er om, men det er endnu aldrig lykkedes mig. De bruger i øvrigt mange dage og nætter på at bygge netværk og det slutter aldrig.

Der er nogle få, der lykkes. Det er der også i salgsbranchen. Langt de fleste i salgsbranchen er på provision eller bonus, præcis som i MLM. Jeg går ud fra, at dem der har succes i MLM er lige så få som dem, der har succes i salgsbranchen. Jeg kender de første 1000 sælgere - og jeg kender næsten ingen, der har succes. Det samme gælder MLM - omend jeg ikke kender så mange MLM'er.

Det er præcis de samme ting, der gør sig gældende i salg og MLM. Kan du ikke sælge, så skal du ikke være i et af de to fag. Begge er pisse hårdt arbejde og dine kunder er aldrig loyale. De vil altid lokkes af andres tilbud etc.

Så tak for at du var ærlig omkring branchen, selv om intet af det kom bag på mig.

Fra Glumsløv
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Tupperware er vores moder og en legende i MLM i DK med mere end 60 år i DK, og en penetrering af markedet vi andre kun kan være misundelige over, da stort set alle husholdninger i DK har et Tupperware produkt !

Jeg elsker Tupperware og har tidligere med største respekt aftalt med nogle af lederne at mod et garanteret salg at komme og lære mine forhandlere og jeg hvordan de gør, da de er fantastisk dygtige !

Elsker Tupperware og er ked af hvis jeg er misforstået , da jeg har uendelig respekt for dem !

Da jeg var ganske ung, var det Shangri La i deres lyserøde biler, Oriflame og Tupperware der var pioner i direkte salg/ home party !
Fra Glumsløv
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Du mener lidt i still med bankerne ha ha ;-) Mange siger de hader MLM, når jeg så spørger hvad de hader mest, om det er pengene, friheden eller rejserne , så har de ofte svært ved at svarer !!
Desværre er der også sorte får i vores branche, netop dem jeg forsøger advarer imod, de er ikke medlem af DSA feks, da de ikke lovligt er representeret i DK, de klæder sig ud som legitime MLM firmaer, men skaber desværre de fordomme som du nu har feks !

Rigtige selskaber koster det ikke penge at være med, eller meget lidt, du skal måske invester i en startpakke med produkter til indkøbspris for at komme igang, lidt til at prøve selv lidt til at vise frem, fleste tilfælde under 5000 kr incl moms, ganske svært at tabe penge på og ca hvad en kop kaffe hos en revisor og en advokat koster hvis du skal igang med en anden type forretning hvor riskoen er stor, da du jo ofte skal starte fuldtids med engang og dermed forlade dit job !

I MLM kan du ved siden af dit job, teste dig selv af som selvstændig i et trygt og godt gennemtestet koncept inden du for alvor skal ude på det dybe vand !

Fra Glumsløv
Tilmeldt 1. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flemming, kan se med dine 2014 indlæg at du er hardcore herinde og virkelig har brugt tid på at rådgive alle brugerne, hjælpsomme som dig har vi brug for mange flere af i samfundet idag, tak for at du også brugte tid på mit indlæg , det er supergodt til en god debat !

Jeg erkender blankt at jeg kun har en små 50 stykker der lever af det i DK men tusinder der tjener en god skilling ved siden af, og endnu flere der er stoppet igen, men stadig ingen der har tabt penge her på 21de år modsat mig der har forsøgt investerer nogle af de penge jeg har tjent, i diverse projekter, aktier, bank financielle instrumenter eller hvad de nu kalder det eller stolet på velmente råd som ikke helt gik som de skulle !

Det var ikke så stor en kunst at tjene den første million , mere at beholde det var dælme svært ! Sådan er livet jo, det går op og ned, men dog dejligt at have en plan og en forretning der kan gøre at jeg i 21 år har kunnet holde smøret på brødet ;-)

Fantastisk weekend til dig ;-)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Madsen:
Mn gode gamle ven fra min hjemby i Frederikshavn, Lasse Burholt har delt masser af sine gode råd her på siden også, tak Lasse mere fra samme skuffe ;-)


Tak for det, Kim - din velbetalte amatør ( Big Smile ) - foraet i denne kategori ihvertfald har ikke helt samme liv, som for flere år siden - bortset fra dit iøvrigt gode indlæg, så er vi vidst tilbage i 2018 siden sidste indlæg.


Lasse
facebook.com/lasseburholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)