Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du tjene lidt ekstra ved siden af?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Foreverliving er en virksomhed hvor der er produkter inden for skønhed, wellness m.m.
Et af produkterne er bla. en aloe vera drik der har mange gavnlige effekter, på trustpilot kan man fx læse om en hvor drikken har hjulpet personen af med halsbrand. Det er selvfølgelig forskelligt hvordan produkter virker på folk, men der er rigtig mange mennesker der har meget glæde af produkterne fra foreverliving
En karriere i Foreverliving åbner op for mange forskellige muligheder. Du bestemmer selv, hvad du vil tjene, hvordan du vil udvikles, og hvilke mål du vil opnå.
Konceptet gør det muligt at starte en fremgangsrig
virksomhed, med mindre økonomisk risiko end andre projekter. Alle er velkomne og lige arbejde belønnes på den samme måde - uanset hvem som arbejder.
Kontakt mig gerne på Veronicaforever@outlook.dk hvis du vil høre mere enten om muligheden for at tjene penge eller høre noget mere om selve produkterne.
Med venlig hilsen Veronica
Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

veronicaforever:
Foreverliving er en virksomhed hvor der er produkter inden for skønhed, wellness m.m.
Et af produkterne er bla. en aloe vera drik der har mange gavnlige effekter, på trustpilot kan man fx læse om en hvor drikken har hjulpet personen af med halsbrand. Det er selvfølgelig forskelligt hvordan produkter virker på folk, men der er rigtig mange mennesker der har meget glæde af produkterne fra foreverliving
En karriere i Foreverliving åbner op for mange forskellige muligheder. Du bestemmer selv, hvad du vil tjene, hvordan du vil udvikles, og hvilke mål du vil opnå.
Konceptet gør det muligt at starte en fremgangsrig
virksomhed, med mindre økonomisk risiko end andre projekter. Alle er velkomne og lige arbejde belønnes på den samme måde - uanset hvem som arbejder.
Kontakt mig gerne på Veronicaforever@outlook.dk hvis du vil høre mere enten om muligheden for at tjene penge eller høre noget mere om selve produkterne.
Med venlig hilsen Veronica

Følger det regelsættet at reklamere for pyramidespil herinde?

Tilmeldt 19. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke pyramide spil, men derimod Network marketing.

Jeg har ikke kunne finde nogle regler for at jeg ikke må slå op herinde.

Mvh. Veronivaforever

Tilmeldt 21. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Multi Level Marketing, Pyramidespil, kartoffel kartoffel. 

veronicaforever:

Det er ikke pyramide spil, men derimod Network marketing.

Jeg har ikke kunne finde nogle regler for at jeg ikke må slå op herinde.

Mvh. Veronivaforever

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)