Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering i Afrikansk træ-industri gennem MLM

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Så er jeg kommet til Kina, men vil stadig følge med herinde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jarl

Af ren nysgerrighed vil jeg gerne vide hvordan det er gået din investering nu det er 7 år siden?

Mvh

Sebastian

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg er udemærket tilfreds, Better Globe har indtil videre overholdt deres del af aftalen, så ingen ballade der.

Når man har ejet et træ i 5 år så begynder det at betale de første afkast årligt, det afkast er så indtil videre gået til at købe yderligere træer for, eller give træer i gave til andre.

Alt i alt ejer jeg 578 træer, og ved seneste opgørelse har Better Globe plantet 1.244.076 træer. Så jeg er ganske tilfreds :) 

Med Venlig Hilsen 

Jarl

Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt konkret - facebook link

Images from the recent launch of a Better Globe Forestry tree planting program in Eastern Kenya, Kitui county, Mwingi S/C courtesy of Better Globe Forestry Field Officer Sirmourah Salim Doer.

Partners for the event was Kenya Forest Service (KFS), Kenya Forestry Research Institute(KEFRI), National Environment Management Authority (NEMA), County Government of Kitui, Local Administration and Kandwia School Management.

During the event, 3000 tree seedlings of Melia volkensii (Mukau) and Terminalia brownii (Muhuguu) were donated to local farmers. Better Globe Forestry now has more than 4000 contract farmers in Kenya and somewhere around 7000 in Uganda.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 15. Dec 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvom det har eksisteret i mange år, så er Better Globe med største sandsynlighed et ponzi scheme og ren svindel. Der er opstået en ny bølge af folk der hopper på dette i danmark, og jeg synes absolut det er værd at advare imod.
Det sidste jeg har hørt er at der er underskud i det afrikanske firma, men stort overskud i det norske. Det er faktisk umuligt at komme i nærheden af de afrikanske regnskaber.
Afhængig af hvem man taler med, er det også vidt forskellige historier man hører om hvorfra det påståede overskud skulle komme fra.
Pas godt på jer selv

firelife.dk/velgoerenhed-eller-pyramidespil-med-traeer/
Side 6 ud af 6 (55 indlæg)