Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UK, here we come! :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er snart nogle år siden jeg sidste gang forsøgte mig med en udvidelse af forretningen i udlandet - sådan med eget lokalt kontor og alt det der. Men nu er jeg på den igen. Og denne gang er vi bedre forberedt, rustet og fundet end tidligere. Så jeg er fuld af oprigtig optimisme ...

Vi har i løbet af sommeren etableret Waimea Digital i Manchester UK. De første 5 medarbejdere er på plads og der vil i løbet af de kommende måneder blive ansat flere. De første salg er i hus og vi går en rigtig spændende fremtid i møde.

Det er vores Fulls Service hjemmeside-produkt - Waimea Business, som vi i første omgang er gået igang med at sælge i UK. Og hvorfor så det? Og hvorfor i Manchester.

For at tage det sidste først, så har vi de sidste par år har tilknyttet en super dygtig salgsleder til vores danske kontor - David White. Han er oprindeligt fra Manchester. Så da han valgte at flytte tilbage her i foråret besluttet vi at tage imod hans tilbud om, at åbne en afdeling der.

En af de vigtigste faktorer for success er de rigtige folk. Og med David får vi ikke en bedre leder af den engelske afdeling. Han kender vores produkt, han kan sælge det og er en fabelagtig sælger og salgsleder. Og så har vi kendt ham i over 10 år og har 100% tillid til ham. Alt sammen meget vigtige faktorer. 

Så valget faldt på Manchester dels fordi det er der David er fra. Han kender det marked virkelig godt. Og dels fordi det er langt billigere at etablere sig udenfor det røvdyre London, konkurrencen er lidt lavcere og der er masser af kunder i vores segment. 

Udvidelsen i england er vi gået i krg med af to grunde: 1) Fordi det er en meget større marked med meget større potentiale. Vi kan se at produktet virker i Danmark og behovet er det samme i UK. Og 2) Vi vil gerne bevise for omverden og fremtidige investorer, at vores produkt og platform er multinational. En ting er at sige det - noget andet (og bedre) at vise det. Så det gør vi nu. 

Som altid når man skal ud over grænserne er det skide spændende. Jeg glæder mig til udviklingen og de mange udfordringer der naturligvis vil være undervejs :-)

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Knæk og Bræk Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)