Jeg og en kammerat er ved at researche omkring planlægning til et projekt, vi er i gang med. I denne sammenhæng kunne vi godt tænke os at høre dine erfaringer med planlægning og hvordan dit workflow ser ud når du arbejder.
Vi kunne nemlig godt tænke os at se planlægning fra en ny vinkel, deriblandt fokusere meget mere på den enkelte brugers planlægningsevner og hvordan ens workflow kan forbedres.
Kommenter gerne opslaget her eller skriv til mig med dine erfaringer, det ville være en kæmpe hjælp.
Jeg plejer at køre blokke af tid til mine forskellige kunder, i en kalender. Pt. er det Google Calendar, men vi går snart all in på Office 365, så der bliver det Outlook.
Mvh Dennis S. L. Jørgensen - Lead Specialist, SEO hos S360 - samt passioneret bruger af online marketing, sociale medier, WordPress og musik.
Hvordan tænker du at det ødelægges? Fordi du skal begynde at nedskrive ting eller hvordan?
Og bruger du slet ingen ting, til at holde styr på aftaler eller opgaver? Gælder både i privaten, men også når du arbejder.
Det er super interessant at du har den holding! :-)
Mvh. Malthe
Ting går aligevel aldrig som man planlægger, så hvorfor planlægge til at starte med. Det giver bare stress når ting så ændres. Jeg lader andre folk bestemme mødetider mm, og jeg holder dem. Kommer næsten altid 30 min for tidligt. Men resten af min tid som ikke er knyttet til andre personer bruger jeg på hvad som falder mig ind og passer bedst uden at planlægge. Det fjerner stress og giver følelsen af frihed selv om den måske slet ikke er der.