Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et VISA kort til en RKI registreret & stamgæst i fogedretten :-)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Historien kort beskrevet her (engelsk) - og de økonomiske aspekter skriver jeg om på min egen blog 

Casper Schneidereit:
I dag har jeg  8 ejerlejligheder og 2 huse og flere dankort

Casper Schneidereit:
Arbejdede endnu mere og placerede overskudslikviditet

Casper Schneidereit:
tog en HF og afsluttede med snit på 11,5

Kommentar til disse overstående punkter.

Jeg er glad for at det går dig godt.

Jeg var ikke en Amino bruger, da du havde det hårdt.

Måske derfor, at når nu jeg, kun har set dig skrive herinde i en kort periode. (i knap et år hvor jeg har været medlem)

At jeg ikke kan lade være med at føle, at din post, som du genopfrisker efter 8 år, ud af det blå, bare er ment som en reklamering for dig selv.

Jeg kan godt lide at se folk postere en endelig afslutning på deres spørgsmål, hvilket dog desværre sker sjældent. (folk glemmer at give feedback på hvordan det gik, hvilket måske kan være nyttigt for andre samme dilemma!)

Men det har du ikke gjort... Måske du har svaret i din blog?, Men efter 8 år! Seriøst, dette må da være en reklame for at promovere dig selv.

Kan se på andre der har skrevet til dig, at de i var bekymret, indtil de så trådens dato. De har måske kendt dig (online) og dine tråde/svar/spørgsmål  i flere år?

Jeg vil ikke læse din blog lige nu, ikke uden en begrundelse om hvorfor.

Hvis det er selvreklamerende, så er det fair nok.

Vi har alle vores egen ide om hvad Amino kan/burde være.

Men for mig, så er dette (Amino) et hjælpe middel, til folk med deres spørgsmål og ideer. Hvor jeg gerne vil dele min erfaring, og måske finde nye kontakter/ideer. (ved godt for andre, så tjener de penge igennem siden her, reklame og selv promovering osv.)

Jeg ved ikke hvorfor du skriver, efter 8 års tavshed på din egen tråd. Jeg kan tænke på forskellige senarier.

Og de fleste er fine nok. Men hvorfor nu, i 2018, hvorfor skriver du på din tråd fra 2019?

Jeg er bare nysgerrig.

Mvh Allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Møller Rantaniemi:
Jeg er bare nysgerrig.


Hej Allan

Det er svært at forklare, men mit motiv er ikke reklame, for jeg har ikke rigtig noget produkt som jeg sælger. Men da jeg genfandt tråden via en Google-søgning (amar!), så gav det lige et par flashback til den rejse, som jeg har været igennem. Man ser det ikke rigtig, når du er i det, men det gav lige den der "zoom ud" fornemmelse. Så det var født af en pludselig indskydelse, og ikke kalkuleret selvpromovering. Det havde nok været smartere at vente til 2019 eller 2020, som du selv siger, hvor jeg potentielt kunne høste større værdi af dette, hvis jeg nu havde et eller andet at sælge i relation til. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anyway nu har jeg flyttet mit blær til kategorien "Jante-tæskeren", hvor det nok hører hjemme nu :-)

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)