Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en klovn? Er der penge i at være en klovn?

Side 11 ud af 12 (111 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 00:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,1 stjerner givet af 7 person

Nu må det her simpelthen stoppe! Jeg har ikke læst herinde i flere måneder og så læser jeg som det første denne tråd, hvor en uskyldig mor ønsker at gøre sit barn der fylder 3 år glad og håber på at finde en billig klovn, som kan være med til at skabe en god fødselsdag.

Og så går I klovne i gang med Jeres højrøvede sladder om kvalitet kontra pris. Det er ikke Seinfeldt der er behov for her. Det er lidt let underholdning med store sko, en sjov næse der falder af og rødt hår i elastik.

Det kan gøres for mindre end 3.500 kr. per time - ligesom et foredrag kan koste alt fra 1.000 kr. op til mange millioner, så er der udbud og behov til forskelligt.

Hvad der irriterer mig mest ved dette forum er alle Jer bedrevidende mennesker, hvis eneste formål er at rakke ned på andre. I vover aldrig noget, men I er gode til at finde fejl ved andre. Få Jer et liv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umulius:

Nu må det her simpelthen stoppe! Jeg har ikke læst herinde i flere måneder og så læser jeg som det første denne tråd, hvor en uskyldig mor ønsker at gøre sit barn der fylder 3 år glad og håber på at finde en billig klovn, som kan være med til at skabe en god fødselsdag.

Og så går I klovne i gang med Jeres højrøvede sladder om kvalitet kontra pris. Det er ikke Seinfeldt der er behov for her. Det er lidt let underholdning med store sko, en sjov næse der falder af og rødt hår i elastik.

Det kan gøres for mindre end 3.500 kr. per time - ligesom et foredrag kan koste alt fra 1.000 kr. op til mange millioner, så er der udbud og behov til forskelligt.

Hvad der irriterer mig mest ved dette forum er alle Jer bedrevidende mennesker, hvis eneste formål er at rakke ned på andre. I vover aldrig noget, men I er gode til at finde fejl ved andre. Få Jer et liv.

Det indlæg forstod jeg ikke , det kan gøres for mindre alt fra  1000 kr til flere millioner

Men vi er højrøvede fordi vi forklare pris og kvalitet hænger samme , der er jo forskel om det er din nabo der har taget klovne næse på eller du booker en klovne der har sammensat en underholding

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 01:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allesammen, jeg tror bare hun er en "troll". I hendes Amino profil beskriver hun sig selv som "Provokatør".

Behøver jeg sige mere? Smile

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael,

du fandt en klovn til 995kr?ja dem har jeg også talt med. Pro´blemet er at priser er fra 1000 kr, på en tirsdag kørsel til stenløse gav de mig en pris på 2600kr/ca 25min uden ballonner! for max 5 børn!

HVad hvis der kommer 7 børn, som tilmelder sig i sidste øjebblik?? tror mig jeg vil rigtig gerne have en klovn til min datters fødselsdag, hun elsker cirkus og klovne(er bange for at hun er kommende cirkus tøs)men pt kunne jge ikke finde  nogle:(

 

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

kommentar til mIchael, jeg har også fundet de klovne til 1000 problemet er at det er priser fra 1000 kr, dvs med kørsel til på tirsdag til max 5 børn koster det 2300 kr/25 min uden balloner!hvad hvis der kommet flere børn, så stiger prisen! dvs hvis der komemt 7 børn koster det 2700 + ballooner osv!

jeg blot ønskede en sjov figur til børne fødselsdag som man er muligt at betale.pt mange ballonmænd er kommet med tilbud om de 1000 kr/30 min, hele 5 styks efter dette debat, men når jeg endeligt har spurgt dem om vi har en aftale så har de svaret de alligevel ikke kan eller så svarer de slet ikke mere,,, så hvor er klovne eller ballonmænd eller nogle andre bliver af? Det kan da ikke være rigtigt at det er ikke en eneste en vil vil sjov for 1000 kr/30 min på en tirsdag aften. Det kan jo være før aftensmad, så klovnene kan smute hjem og nyde sin familie efter og måltiden efter klovneri!

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

kommentar til mIchael, jeg har også fundet de klovne til 1000 problemet er at det er priser fra 1000 kr, dvs med kørsel til på tirsdag til max 5 børn koster det 2300 kr/25 min uden balloner!hvad hvis der kommet flere børn, så stiger prisen! dvs hvis der komemt 7 børn koster det 2700 + ballooner osv!

jeg blot ønskede en sjov figur til børne fødselsdag som man er muligt at betale.pt mange ballonmænd er kommet med tilbud om de 1000 kr/30 min, hele 5 styks efter dette debat, men når jeg endeligt har spurgt dem om vi har en aftale så har de svaret de alligevel ikke kan eller så svarer de slet ikke mere,,, så hvor er klovne eller ballonmænd eller nogle andre bliver af? Det kan da ikke være rigtigt at det er ikke en eneste en vil vil sjov for 1000 kr/30 min på en tirsdag aften. Det kan jo være før aftensmad, så klovnene kan smute hjem og nyde sin familie efter og måltiden efter klovneri!

 

 

Jeg må nok indrag min erfaring med artist stripper branchen de dyrere er rimeligt sikkert booket 3-4 måneder før vis heldig kan du få en i lavsæson eller en hverdag , folk tror virkeligt man kan book en artist nogle gange på dagen og de kan komme om 1 time og lave deres bedste shows og de er 110 % sat op til det og levere det pefekte

jeg tror vis du skulle book en artist kommer der bare problemer du tager ikke hen synd til artist hvordan med omklædning musik , hvordan er forhold for artist har du tænkt over pladsen , hvad vis løs gulv tæppe nu glider artist , hvad med kulden , hvad vis børn er syge hvad , hvad vis børn slår artist du skal gennemtænkt alt .

Tro de eller ej , jeg kender for godt de kunder der glemmer alt, derfor har vi også lavet vores booking betingelser på vores hjemmeside, kunne være en god ide de også lavet sådanne betingelse som vores alle samme , men jeg tvivler den klage somme læser dette , men problemet er når ud kan man ikke vise de taget fejl og de gider ej rettet der ud ,

dette er stor problematik i artist branchen du bringer på bane, arbejder seriøst med en løsning på min hjemmeside , men kan ikke lige få finde løsning , dog en ting lært ,jo mere skrives videre formidles og er ærlig om dette problem , om der skal mere video på siden afgjort , hvordan dette lige du skriver, har dog været lærerigt for mig, nu ved hvor meget arbejde vi vores branche shows og artist branchen må kæmpe og det er ikke lidt kan jeg forstå på dig, jeg giver derfor den ekstra gas ,jeg forstår problemet

Det er altid dem der ønsker det billigt der normalt ikke tager hen synd , lige som dig tænker de ikke på book i god tid

kender også kunder der ikke vores booking betingelser enhver ved man kan blive forsinket tænk vis sker uheld undervejs kommer 30 minutter for sent derfor vi skriver det også på vores hjemmeside masser af tekst.

Mit kendskab er dog stort, folk ikke tager hensyn alt skal gå hurtigt booker i sidste øjeblik og der kommer for vores vedkomme skal der så komme verdens bedste artist – stripper ud, har været ud for at glide både i olie eller spildt øl på gulv, eller fået mit stjålet strip tøj eller de kun har en stol der gynger til en lap dans så man falder ned ad stolen eller regner med det perfekt show på 1 m2 eller glemmer et stereo anlæg , og da du forventer overdrevet alle er ledig og super billige pris siger min efaring fra min branchen det går galt dette her

Tror den bedste oplevelse du give dien børn er at tage en klovne næse på for du har været for sente ud og forventer for meget  og jeg håber selv om sent ud du får en god børnefødselsdag og uden en klovn,

husk book gerne ½ år før næste gange alt skal planlægges i god tid også når man booker en artister især dem for de arbejder kun i weekender tænk også tit håndværker skal også tit bookes i god tid selv om de ikke kun har weekender kommer de normalt ikke på dagen og slet ikke den billigste og oveni god normale for de er book op de gode håndværker vis vi skal sammenligne brancher

Det bleve lidt langt dette her indlæg , men er grundigt træt af folk booker i sidste øjeblik og forventer alt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

nej jeg ahr ikek været for sent ude, jeg er begyndt at se efter klovne på nettet for ca 1 måneds tid siden og var gegyndt at sende forespøgsler!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej

nej jeg ahr ikek været for sent ude, jeg er begyndt at se efter klovne på nettet for ca 1 måneds tid siden og var gegyndt at sende forespøgsler!

som jeg skrev du har urealistiske forventninger de fleste gode skal du nok regne med er allerede begynder at være booket godt op ½ år før , tag det ikke som et nederlag du har været sent ud , det er fakta når du skriver 1 måneden

jeg kender ej grunden til hvorfor du tror i booket god tid , men en artist  vis du skal have har det som en levevej og kun arbejder i weekender er de fleste nok book fuldt booket op næsten 1 måneder før ,vis du kommer så sent ud , som du skriver , skal du nok regne med du ikke finder nogle klovn ,husk book i bedre tid næste gang .

Ps. jeg har set skrevet tirsdag men jeg har bemærket det er skole sommerferie og børn har fri alle hverdag så en tirsdag er også højsæson



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet løsningen på dit problem!

Det kan gøres for 10 kr/barn

">

Mvh

Mejner Therkildsen

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du jo helt ved siden af... du burde næsten komme ind i branchen og stå foran 500 råbene børn som vil se en kanin blive savet over med en oste høvl og limet sammen igen ! 

Det er ikke bare at købe nogle trickt og så pakke dem ind og male næsen rød! vi sidder allerede nu og laver jule forestilling !! der er mange måneder og timer der går med det ! det er ikke bare noget som man køber alt bliver lavet lige netop til denne forestilling - derfor kan man tage denne pris - hvis jeg viste et kort trick som alle kan købe så man ikke prof man skal skille sig ud og lave noget andre ikke laver og være sin egen! og hvornår er man enlig prof? 

I dine overvejelser om start at klovne show skal du så også finde enten nogle børn der vil optræde for 132 kr i timen ... 

Side 11 ud af 12 (111 indlæg)