Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp til at få produceret mine smykker i udlandet

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RCN

Jeg har gode kontakter og tror jeg kan hjælpe dig. Har arbejdet med smykkeproduktion i over 18 år. Send en mail til mig på m@michelpfeiffer.dk eller ring på 26848829

God dag.

Michel

Tilmeldt 1. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MEK

skal muligvis til Hanoi til maj

har fået forhandling af Cedi beads fra Ghana. Smukke glas perler produceret af genbrugsglas.

men jeg kunne tænke mig dem indfattet i sølv med kæde eller andet.

Kunne godt tænke mig en forbindelse til sølvsmed i Hanoi.

Filip

Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel, 

Jeg håber det er ok, at jeg skriver til dig. Det lyder som om, at du er en erfaren mand på området. Jeg har mine idéer om at starte et stjerne eksklusivt smykkebrand op (online salg). Jeg skal altså både have designere og producenter ind over. Kan du sige mig noget om, hvor det er billigst og bedst at få sine smykke produceret? Har igennem mit daværende arbejde i House of Amber fået indtryk af at designscenen i Israel og Italien skulle være eksploderet. Hvor finder jeg dygtige designere, som ikke allerede har et brand? Det er vel ikke normalt at kontakte allerede etablerede smykkebrands i f.eks Tel Aviv og gå ind i forretning med dem? Det skal være mit eget mærke. Jeg er helt hvid på området, så jeg ville blive så taknemmelig, hvis du kunne sætte mig ind i opstartsprocessen.

Mvh. Anika Mette 

Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MEK.

Efter at have læst dit indlæg er jeg blevet meget interesseret i at høre mere om produktion af smykker i Vietnam. Jeg har en fuld kollektion nu og vil gerne videre. Håber og glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

MN

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MN

Jeg har gode kontakter og tror jeg kan hjælpe dig. Har arbejdet med smykkeproduktion i over 18 år. Send en mail til mig på m@michelpfeiffer.dk eller ring på 26848829

God dag.

Michel

Tilmeldt 12. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael kan du stadig være hjælpe med at finde ordentlige smykkeproducenter? mvh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Til Smykkeforhandler. 

Har i et ønske om at få produceret smykker i top kvalitet..?

vi kan alt fra 3D tegninger,støbning og til det fine file arbejde på værkstedet. 

I er meget velkommen til at besøge værkstedet, hvor smykkerne bliver fremstillet. 

Send gerne billeder eller tegning og få en uforpligtende tilbud. 

City@live.dk

42528080

Tilmeldt 14. Jan 20
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mek

Jeg laver smykker samt designer smykker jeg leder derfor i den forbindelse en nogen som kan hjælpe med at få produceret det i udlandet. Er det noget du kan hjælpe med?

MVH Frida
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende mig en sms på 26848829 så kan vi lige skrive sammen eller maile mig på m@michelpfeiffer.dk

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)