Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparing og hjælp til det tekniske

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære netværk
Jeg er maskinmester og har en god teknisk forståelse samt et bredt kendskab til teknik og fremstillingsprocesser.
Den viden kunne jeg godt tænke mig at bruge, enten som freelance konsulent eller som sparing til iværksættere der måske mangler viden/sparring til fremstillingsprocessen.
Ofte ser jeg tingene fra flere sider, både hvordan det kan fremstilles og hvordan tingene efterfølgende kan serviceres.
Jeg sidder med teknisk indkøb, arbejder ofte med alternative løsning, fremstilling af emner, primært i rustfrit og industrielt 3D print. Desuden har jeg meget erfaring med hands-on.
Jeg er i dag fuldtidsansat og det vil jeg alt andet lige være til en start, men er virkelig i tvivl om hvordan man skal gribe det an.
Findes der nogle netværksgrupper inden for dette felt hvor man kan gøre sig interessant eller hvordan vil i foreslå man kommer videre med disse tanker.
Rent geografisk er jeg placeret i trekantsområdet ( Syd for Vejle) hvis det har noget at sige.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12777
Skrevet kl. 12:39

Hej 

Jeg vil anbefale dig at du som en start tager kontakt til Erhvervshus sydjylland, de vil gratis kunne hjælpe dig, men at konkretisere din ide/ foretningmodel, samt hjælpe med ideer til markedsføring ...osv.

Skriv gerne noget mere om hvad det er for emner / fremstillingsprocesser du har erfaring med? har du erfaring med fremstilling af process anlæg? 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 13:42

Hej Ravn

Tak for dit svar.
Det være sig bearbejdede rustfrie emner, bearbejde emner i plast, industrielt 3D print (SLS), skårne/sammensvejste og behandlede rustfri emner, el-teknik. 
Herunder også test og udvikling.

Anlæggene som jeg har arbejdet med er dele der indgår i process anlæg, men ikke komplette process anlæg.

Mvh Kristian

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 14:01

Hej Kristian

Det lyder meget spændende det du kan og vil.

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om det/dig.

Kan du give mig et kald på 30573736

Flemming

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 14:43

Hej Flemming

Du får lige et kald i morgen.

Mvh Kristian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12777
Skrevet kl. 16:59

Hej Kristian

Jeg har sendt dig en privatbesked om en mulig opgave.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 16. Oct 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:48
Hej Maskinmester
Kunne måske godt bruge dine kompetanser til elekriske finurligheder på nyudviklet 3WD Off-road kørestol

Venlig hilsen
Handimovers / Tanngrisnir
Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 10:07

Hej

Sender dig lige en pb.

Mvh Kristian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)