Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

afkodning af tilbud fra leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hentet et tilbud ind fra en leverandør i Spanien, men jeg har lidt problemer med at afkode hvordan tilbuddet skal læses.

Leverandør skriver følgende:
price 200 pcs item POIL - 3,50 €/fan +215 Tva-Iva, with intracomunitary number EU don't pay tax 21%.

cost shipment Denmark inclosed.

Og det er sådan set alt information jeg har fået.
Jeg forstår at det vil blive 3,50 euro pr. item men hvad resten betyder fatter jeg ikke, og håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at blive klogere.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser det får du en pris og så momsen hvor de gør opmærksom på, at hvis du giver dem dit danske momsnummer som de kan kontrollere så leverer de reverse charge = uden moms som du selv såopgiver men - som ikke koster dig noget

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

IVA er moms på spansk.   Det de siger er at du handler momsfrit når du har et gyldigt dansk moms nr.  Husk DK foran dit CVR nr. 

umiddelbart er det lidt uklar om prisen er inkl. fragt. Du bør få den til at specificere hvilke leveringsbetingelser de tilbyder iht. incoterms?  Det vil klarlægge som det evt. er dig der bære risikoen under transport. 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 12. Sep 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusinde tak for svar!

Jeg spurgte ind til deres incoterms og de bliver sendt med CIF, hvilket hvis jeg forstår rigtigt, betyder at jeg selv skal stå for fragten fra ankomst havnen til eget lager?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 13. Sep 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi har haft samme problem, tak for hjælpen med en fin løsning. Det vil vi afprøve i fremtiden. 

I ønskes en god dag, 

Mikkel C 
_______________________________________________________________________________________

https://copenhagencontemporary.org/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)