Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge som 15 årig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej



Jeg er en 15-årig dreng, har efterhånden søgt rundt i alle supermarkeder og byggemarked samt små butikker i byen efter et fritidsjob, men det har ikke givet pote.
Derfor spørg jeg alle jer med de gode ideer om i har en god ide til hvordan jeg ellers kunne tjene penge? Altså hvis der er andre metoder end et fritidsjob?

Har en lille indkomst som influenza (Youtuber Instagramer Tiktoker)

Mvh. Dian :)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Influenza - det lyder ikke rart Wink

Men, du kunne måske lave et lille hjemmeservice-firma, hvor du kan hjælpe med at slå græs, feje, gøre rent, rive blade, pudse vinduer, gå tur med hunden og andet forfaldet arbejde?

Så lav en lille folder (som du jo kan printe ud selv) og gå rundt (på villavejene) og ring på ved aftensmadstid, sig hej og giv dem din folder.

Husk at virke sød, høflig og velopdragen - det kan folk godt lide.

Held og lykke - og lad os høre hvad det bliver til! Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København NV
Tilmeldt 12. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Dian

Mega fedt du allerede har prøvet så meget - det virkelig inspirerende! Først vill jeg starte med læse bogen "manging Oneself" - dertil vil jeg sætte mig ned og finde ud af hvad, der vigtig for dig fra et større perspektiv (kan være svært som 15-årige). Hvis det udelukkende er penge som er din 1. prioritet skal du nok prøve at grave endnu dybbere.

Hvis man skal runde det ned, tror jeg det handler om at lave noget, som kan gøre en glad og hvis der er penge i det er det jo bare et kæmpe+.

Vh
/Jeppe, Societas.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)