Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dej?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Jeg vil lige høre om nogen herinde er i mad/bager branchen. 

jeg går med tankerne om at åbne en butik og skal i den forbindelse bruge noget dej til brød.
Sagen er den at det bliver for omfattende at skulle stå og lave dejen selv hver dag, da jeg ikke har ressourcerne til det.
jeg er heller ikke interesseret i at købe en masseproduceret dej som alle andre køber, da jeg gerne vil have at det er en opskrift jeg selv har stået og eksperimenteret med, der skal bruges.
Dette fordi jeg ønsker at brande mig på kvaliteten.

Mit spørgsmål lyder derfor på om i kender til nogle leverandører hvor man kan få dem til at producere ens egen opskrift og levere den.

På forhånd
Tak for hjælpen :) 

Tilmeldt 17. Feb 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Kan du beskrive lidt nærmere, hvad det er du gerne vil starte?
Hvad er det for en dej, som du søger og hvad vil du gerne fremstille ud af den dej?
Har du de fornødne hygiejnebeviser og opfylder du iøvrigt fødevareministeriet krav for fremstilling og handel med fødevare?

Jeg tænker, at hvis du vil brande dig på kvaliteten, så bør du selv stå for hele fremstillingen.

Hvis det er en eller anden form for gærdej, så vil jeg finde det nærmeste bageri i nærheden af din butik, og hør om de vil ælte din dej for dig.
:-) Men gærdej har det med at hæve, har du tænkt over det?

Måske du skal tænke i retningen af, at du finder et bageri, som kan fremstille det ønskede brød efter din opskrift?
Men så er du jo ikke herre over kvaliteten.

Men beskriv lige dit projekt lidt nærmere.

Håber at du kan bruge ovenstående.

Med venlig hilsen
Allan Johansen

 


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettina Riis :
Mit spørgsmål lyder derfor på om i kender til nogle leverandører hvor man kan få dem til at producere ens egen opskrift og levere den.

Du kunne jo prøve at forhøre dig din hos lokale bager, om det er noget de er interesseret i at levere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)