Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import til Danmark fra Japan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

frederikholm:
Ville det alternativt være nemmere at udforme sin helt egen faktura med underskrift, dato, navne, adresser osv?

Den går altså ikke - det tangere jo til svindel. 

Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var jeg ikke klar over - det var bare for at løse den sprogmæssige udfordring. Men hvis man giver et af de større kurerfirmaer alle de oplysninger de har brugt for i forhold til en vare, inkl. en faktura der står på japansk, må de da kunne fortolde varen, og forstå hvad der står på de her fakturaer? Tak for svar hvad angår tolden forresten - såfremt der eksempelvis er tale om et stykke tøj, og dette har et mærke indeni, hvor der står det er fremstillet i Italien, er det vel bevis nok?
Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede bare ikke det var muligt selv at medbringe dem i kufferten, på trods af at man havde forudanmeldt det. Er du skarp på hvordan jeg kommer ind og forudanmelder det?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

frederikholm:
Er du skarp på hvordan jeg kommer ind og forudanmelder det?

Jo det er jeg ;-)

Vil klar anbefale dig ikke give sig i kast med - toldsystemet er utroligt vanskeligt at arbejde med. Derimod vil jeg anbefale dig at bruge et firma til at lave indfortoldnings dokumenterne, det koster ikke alverden  300-500 DKK.  Har selv gode erfaringer med Fortoldning butikken.   www.fortoldningsbutikken.dk

Tilmeldt 10. Aug 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også hende jeg kom frem til ville være bedste løsning, fik også en snak med hende lidt tidligere om det hele. Tusinde tak for hjælpen! :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)