Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

laser gravering maskine

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Er ved at starte en PMV(personlig mindre virksomhed) og måske til andet senere hen, hvis det går godt.

Jeg søger gode råd og bud på hvilken type laser graverings maskine jeg skal købe/søge efter ift. gravering med super skarpe detaljer på en str. område der hedder ca. 1,5 cm x 4 cm i rustfri stål af 1,5 mm tykkelse. Antal emner i denne str. er pt. ca.100-500 stk. Kan være andre str. kommer til. Jeg besidder ikke flere millioner, da også gerne slippe for flere led i processen og stå for det meste af produktionen. (Altså fordyrerne mellemled)

Det ligger mig meget på sinde, at trykket/graveringen skal holde lang tid og ikke noget der flader "af" efter et lille stk. tid.


den nye "grønne" på marked
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår dig korrekt vil du købe en graveringsmaskine til at lave 100-500 stk. emner. Det giver da slet ikke nogen økonomiak mening at købe udstyr til produktion af så lille en serie.  Der er jo efterhånden mange der tilbyder lasergravering, så det vil da være den billigste løsning af outsource opgaven.  

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Hvis jeg forstår dig korrekt vil du købe en graveringsmaskine til at lave 100-500 stk. emner. Det giver da slet ikke nogen økonomiak mening at købe udstyr til produktion af så lille en serie.  Der er jo efterhånden mange der tilbyder lasergravering, så det vil da være den billigste løsning af outsource opgaven.  

Jeg er fuldstændig enig.

Find en lokal, der kan lave de "få" og lav en kalkulation derfra. En lasergraverings maskine får du ikke bare lige kastet i nakken, med mindre den er defekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)