Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indkøb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Fra  Larsen&Sön Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino community!


Jeg har brug for jeres hjælp! – Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig Salt and Pepper mills/grinders/ kværne indmad. Som ses på billederne, eller noget lignende Peugeot kværne (nederste billede). Det er vigtigt at det er af høj kvalitet, gerne hærdet stål eller noget specielt hård keramik. Aluminium og plastik er ikke relevant. Der skal gerne være mulighed for 1000+ bestilling.

Håber i har en løsning for mig! For jeg søgt på sagerne rimeligt intenst uden held..

Mvh

Rasmus Larsen (nyt medlem)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det selve kværneværket du søger?  hvad er det du skal kværne? 

Hvad er grunden til at du ikke kontakter de to producenter du selv omtaler?

Tilmeldt 12. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Fra  Larsen&Sön Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, selve kværneværket.

De 2 første billeder, er kværne vi har lavet dvs. drejet træet og sat kværnene sammen. Førhen var vi et b2b trædrejeri, og ham der forsynede os med kværneværket og aluminium hovedet gik konkurs I 08..

Jeg har selv kontaktet Peugeot, for at høre om tilladelse til at bruge deres kværne værk, men uden svar. Af hvad jeg ved til, så bruger Peugeot formentlig kun forhandlere, og sælger ikke deres kværne værk til andre der laver deres eget design, jeg prøvede alligevel men uden held som sagt. Forhåbentlig er der nogle af jer, der muligvis ved anderledes.

Men vi er åbne overfor alle forslag, dog forlanger vi en vis kvalitet af kværnene, derfor ville vi høre om nogle kendte til b2b salg af kværne værk I stål, hærdet stål og/eller keramik.

Vi kender ikke vores førhen værende producent, kun forhandleren og kværnene skal bruges til salt og peber.

Tak for reaktionen på mit opslag

vh

Rasmus Larsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Kan du ikke sende mig en privat besked med dine kontakt i info, så skal jeg gerne undersøge om jeg kan skaffe nogle kvalitetskværneværker. Mangler i også leverandør af aluminiumsdelen til jeres kværne?

Har du noget info vedr. størrelse / længe på kværneværkerne? hvad må værkerne koste?

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 12. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Fra  Larsen&Sön Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Hej Rasmus

Kan du ikke sende mig en privat besked med dine kontakt i info

Hilsen

Ravn

Jo du har helt ret, det kan jeg ikke! Confused

Nu kan det godt være jeg fornærmer en garvet bruger af Amino. (undskylder på forhånd)
Men er du gal, det er lidt en høstak I mine øjne Confused. Der er ikke nogen "skriv privat besked" på din profil. --> Den kan så tilsyneladende være skjult, pga jeg ikke er en del af Amino netværk eller dit netværk. "Tilføj til mit netværk" eller lignende, er ligeledes langt væk på min skærm. Når jeg undersøger sagerne/årsagerne i Amino wiki osv, skriver de gentagende gange at det står I venstre side af folks profiler, men det eneste jeg kan se I venstre side af din profil er - By the way, "Profil" som står over dit navn er en fane og ikke en knap.. Kan virkelig ikke se hvordan jeg kan komme videre, det er sgu lidt noget rod... Hmm

Eller også er jeg halv elendig til forums... 

Ps: Du kan finde mine kontakt info under min profil, dernæst virksomheder jeg følger, og på Larsen&Sön's profil under "kontakt virksomheden" står mine oplysninger Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det forstår jeg ikke for jeg modtager da private beskeder fra tid til anden.  Jeg har sendt dig en privat besked, har du modtaget den?

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke skrive PB her,  når man har AdBlock aktiveret.

Tilmeldt 12. Jun 18
Indlæg ialt: 8
Fra  Larsen&Sön Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, tak man, det hjalp! Skype-BigSmile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)