Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer indenfor sprøjtestøbning søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Vi er et nystartet virksomhed, som har udviklet en ny og unik parasolfod. Der er et kæmpe potentiale for vores produkt, og vi har allerede kunder som har vist stor interesse for vores produkt. Vi står i en situation, at vi skal have lavet en prototype som vi kan vise til vores kunder. De vil selvfølgelig lige se produktet inden de skriver under på en endelig aftale med os. Vi søger en person som har kendskab til sprøjtestøbning ( vores produkt skal sprøjtestøbes ) da vi har brug for en med teknisk baggrund i vores team. Støbeværktøjet er hamrende dyrt, og vi skal i første omgang have kigget på om vores design kan optimeres/justeres yderligere. 

Vi havde en ide om at få sprøjtestøbt en prototype, men det bliver simpelthen for dyrt. Derfor er vi nu i dialog med flere virksomheder, som vil komme med et bud på, hvad det vil koste i plast. Kenderskab til dette er også en fordel. 

Vi skal derfor bruge en person som har kendskab til design og produktion indenfor sprøjtestøbning, som kan optimere vores design så det er klar til produktion.  

Betaling sker efter aftale ( fast pris, timeløn mv. ) Hvis du er den rette person, er vi også villige til at afgive ejerandele :o) 

Hvis du har de kompentencer vi søger, og dette har vakt din interesse, er du meget velkommen til at skrive. 

PFT 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Inden i begynder med sprøjtestøbning som del af prototypeudvikling, har i overvejet andre muligheder? Hvad med et skaleret 3d print model? Der findes et hav af gode og alternative muligheder indenfor prototype udvikling.. Hvis i har et 3D CAD model klar, så prøv at køre det igennem noget generativ design optimering. Med denne modelleringsteknik kan i vise hvordan man spar både på materiale og produktionstid. 

Jeg kan evtl. hjælpe  jer med det tekniske. Jeg er ingeniør og har kendskab til prototypeudvikling..både i 3D CAD format , FEA og 3D print 

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan sprøjtestøbe leverandøren ikke hjælpe med at optimere/justere designet så det kan sprøjtestøbes? 

Jeg bor tæt på Kolding, og vil gerne forsøge at hjælpe. Du er velkommen til at sende mig en privat besked med lidt flere detaljer omkring jeres design.

   

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)