Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner fra fyn søges til nystartet projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!Big Smile

Jeg har netop startet et koncept, som går ud på at købe frugt, grønt og delikatesser af lokale avlere og så levere det (på abonnement) direkte til døren i lokalområdet. 

På den måde får de lokale friskt frugt og grønt leveret til døren og de støtter samtidigt de små lokale avlere, som er presset af masseproduktion, samt frugt og grønt, importeret fra udlandet.

Konceptet minder lidt om virksomheden AARSTIDERNE, bortset fra at der er stort fokus på at de råvarer der leveres, er dyrket/avlet i lokalområdet (Aarstiderne sælger også mange varer, som er produceret i udlandet.)

Jeg har netop testet konceptet og haft en testlevering, hvor jeg leverede 31 kasser med grøntsager, til mit lokalområde og folk har været meget positive. 

Jeg har indgået en aftale med en lokal grøntavler + en lokal frugtavler og leverer nu i hele Odense SØ.

Jeg har levering igen om 1 1/2 uge og har travlt med at indgå aftaler med flere frugt- og grøntavlere, bygge hjemmeside, lave markedsføring og få styr på logistikken ved betaling, bestilling og levering.

Min udfordring er, at jeg står med det hele selv og derfor føler at det har potentiale til at blive skaleret, men jeg mangler en at skalere det sammen med. 

Jeg søger en person der er:

- Lige så passioneret som mig, til at udvikle konceptet.

- Vil lægge timer i at udvikle det sammen med mig.

- Kan hjælpe med at eksekvere, så vi for alvor kan få gang i det.

Lidt om mig:

Jeg er 30 år og bor i Odense SØ.

Jeg er selvstændig webdesigner og markedsføringskonsulent.

Mine kompetencer er:

- Design af hjemmesider

- Søgemaskineoptimering

- Markedsføring

- Virksomhedsstrategi

- God til mennesker

Min udfordring er som sådan ikke mangel på kompetencer, da jeg kan håndtere det meste selv, men jeg søger en der vil med på rejsen, til at gøre det til en succes.

Jeg er meget åben overfor hvordan partnerskabet skal foregå.

Hvis du sidder og tænker: "Den rejse gad jeg godt med på" og vil lægge blod, sved og tårer i det, så er det dig jeg søger! :)

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)