Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger danmarks bedste sælger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ny iværksætter i dette projekt har jeg har købt domænerne "klima.nu" og "Miljø.nu"

Der bygges en Blog hvor der skrives om udfordringerne og andre ting for vores klima og miljøet.

Der bygges en forumside, hvor brugerne kan skrive om deres udfordringer, hvor det kan diskuteres

Jeg tænker at forum også skal bruges som danmarks største videns database, omkring alt hvad der skal vides for at Hr og Fru Danmark. 

Der bliver bygget en webshop som skal sælge alt i klima og miljø venlige produkter, og tilbehør tll samme, her tænker jeg alt fra varmepumper, solvarme / solceller, husstandsvindmøller, pillefyr og hvad vi ellers kan komme frem til, mit koncept er også at være den billigste i landet

Vil du være med fra starten, hvor du kan lave din egen og min løn fra dag 1

Der er nok mange ting der skal snakkes om, men desværre er jeg bare alm arbejdsmand endnu, så jeg kan desværre ikke give dig løn, andet end den vi laver 

Siden er ved at blive lavet af en professionel webdesigner, og jeg har tilmeldt mig flere grossister på mig CVR nr.

Det er nok også en fordel hvis du kender lidt til Wordpress,

Kontakt mig hvis det lyder interessant, og du vil være med fra starten i noget der kan blive stort med de to domænenavne

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg desværre ikke kan redigere i indlægget, opdaterer jeg det her.

Jeg forventer at det meste af arbejdet for os, er at indsætte og opdatere varer i webshoppen, holde os opdateret med hvad der sker i verden, med henblik i at opdatere bloggen, og få vidensdatabasen opdateret med nye oplysninger og svare på spørgsmål i foum

Dertil kommer der kontakt med grossister og kunder, så du har måske kendskab til branchen, enten som sælger, indkøber eller en anden relevant baggrund.

Du har sikkert flere forslag Wink

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)