Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partnere til digitalt markedsføring bureau i Aarhus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle iværksættere

Jeg søger to partnere til mit digitale marketing- og performancebureau, reddy.dk.
Reddy differentierer sig i den allerede konkurrenceprægede branche, ved at tilbyde en alt-i-én løsning. Det vil sige, at vores kunder får en helt ny hjemmeside med SEO, en online strategi, vi kommer ud og optager noget flot marketingmateriale og markedsfører virksomheden primært gennem Google og Facebook. Derudover tilbydes der konsultationsydelser til forbedring af kundens konverteringsrate samt hjælp til at indtræde det tyske marked, gennem Amazon FBA. Reddy er en alt-i-én løsning til små som store virksomheder der ønsker at komme i gang med digital markedsføring eller øge deres salg online.

Jeg søger lige nu en CSO og en CMO.

CSO (Chief Sales Officer) kommer til at stå for at indhente nye kunder, kunderelationer og follow-up. Derudover må denne person gerne have forstand inden for markedsføring, videografi eller front-end hjemmesidedesign

CMO (Chief Marketing Officer) Kommer til at arbejde med alt det praktiske. Dette vil sige Facebook kampanger og Google Ads, hjemmeside design og SEO for vores kunder samt for virksomheden.

Lidt om mig selv: Mit navn er Alexander, 20 år og kom til Aarhus for snart et år siden. Jeg har tidligere haft flere projekter kørende da jeg var yngre og har altid været interesseret i iværksætteri. Mine specialer er front-end website design, forretningsudvikling, digital markedsføring på Facebook og Google samt salg. Jeg udvikler på nuværende mine evner inden for digital markedsføring yderligere gennem forskellige kurser og undervisning.

Virksomheden bliver på nuværende tidspunkt drevet af mig selv. Derudover får jeg hjælp til det mere lavpraktiske arbejde fra min kæreste. Følgende profil fra en co-founder vil være optimal:

Kender til online markedsføring samt udarbejdelse af marketingmaterialer
Er klar på at komme ind i en ambitiøs virksomhed
Har lyst til at starte dit første/næste iværksættereventyr
Klar på at arbejde lange timer for at få virksomheden til at lykkes
Er god til teamwork og ikke bange for at sige din mening
Bor i Aarhus eller omegn
Du har mulighed for at skyde kapital ind i virksomheden til vækst
Det vigtigste: Du har lyst til at lære noget nyt konstant!

Skriv endelig hvis det har interesse :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)