Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker CryptoTrader:, som det påståes ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej hej

Er det nogen på Amino, som har prøvet eller har viden om Crypto Trader egentlig giver så store afkast, som der oplyses om flere steder ? 

Mr-Hansen

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Det jeg grundlæggende er nysgerrig på, er om  handels robotter, egentlig er sikre og dermed ikke fusk samt om de egentlig vinder langt den største del af deres handler ? 

Mr-Hansen

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig gør de ikke det.

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

endnuen1:
Selvfølgelig gør de ikke det.

Hvor ligger selvfølgeligheden i det ? 

Der findes jo en del software, som kan indsamle data og beregne trends og andet. Data kan så kobles sammen med automatiske overvågninger og andre indstillinger, såsom køb / salg, som kan ske automatisk, hvis programmet er indstillet til at gøre, hvis de og de ting sker.

https://www.daytraderland.com/dk/daytrading-artikler/ny-forexscanner/

Ovennævnte link er blot til at vise hvordan software bruges og at meget kan fyldes på  -  hvilket der nævnes sidst i videoen.

Mr.-Hansen

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flere kalder Crypto Trader for scam eller svindel. Prøv bare at lave en hurtig søgning på google.

Jeg ville holder mig langt fra det.

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasco:

Flere kalder Crypto Trader for scam eller svindel. Prøv bare at lave en hurtig søgning på google.

Jeg ville holder mig langt fra det.

Ja tak,  det har jeg forstået efter mit første indlæg og således kom mit andet indlæg, med fokus på handels robotter, som værktøj og det er der jo nogle der har og som er seriøse. 

Jeg tænker lidt på den måde, som at lave 13 rigtige i tips.

Har man ingen viden og blot skal fornemme sig frem så rammer man nok 2-3-4 rigtige ud af de 13 tal.

Læner man sig op af oddset, som har lavet analyse mv. , så er der god mulighedhed for at lande på 7-8 og måske 9 rigitge. -  altså en markant forbedring.

Når det gælder handel, så kan man jo stoppe, når værdien er steget og sælge og det er så det robotter kan overvåge og gøre. Kunne man stoppe en fodboldkamp, når stillingen passede en, var det det jo så lettere at nå 10 og 11 rigtige eller måske endda 12 og 13.

Mr-Hansen

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke helt så simpelt.

1. Andre kan få viden og lave analyser ligesom dig.

2. Andre kan også bruge robotter.

Tror du ikke andre også gør det?

Du kan ikke altid sælge ved den pris, der passer dig. Prisen kan stige og falde meget på få sekunder.

Måske vil du sælge ved 7000 dollars, men så kommer der en dårlig nyhed ved 6900 og så falder den lynhurtigt til 6000. Andre bruger også robotter, som er lige så hurtigt som din.

Du skal altså have en bedre robot eller være bedre til at analysere end mange andre. Desuden er den bedste robot på markedet helt sikkert ikke gratis. Dermed ikke sagt, at det er umuligt at tjene penge på det. Det er bare ikke så nemt.

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasco:

Det er ikke helt så simpelt.

1. Andre kan få viden og lave analyser ligesom dig.

2. Andre kan også bruge robotter.

Tror du ikke andre også gør det?

Du kan ikke altid sælge ved den pris, der passer dig. Prisen kan stige og falde meget på få sekunder.

Måske vil du sælge ved 7000 dollars, men så kommer der en dårlig nyhed ved 6900 og så falder den lynhurtigt til 6000. Andre bruger også robotter, som er lige så hurtigt som din.

Du skal altså have en bedre robot eller være bedre til at analysere end mange andre. Desuden er den bedste robot på markedet helt sikkert ikke gratis. Dermed ikke sagt, at det er umuligt at tjene penge på det. Det er bare ikke så nemt.

TAK for indput og jeg er enig at det det dog ikke er nemt.  Køb og sælg på det rigtige tidspunkt er klart afgørende og det eneste som det handler om. 

Nu tænker jeg shorttimes = daytraiding og her vil de store chok kunne blive bremset, ved robotovervågning og tab kan minimeres men klart også vindes.  Men der handles måske på 50 markeder på en uge fra en person  så 35 % tab og 65 Winns og det burde kunne lade sig gøre med overvågning  -  men klart at ventes der et minut for længe i nogle tilfælde, kan det ende med et tab. 

Men den Forex scanner som jeg lagde link til er helt nede i 5 sekunders rørelse... / opdatering

Mr-Hansen

Tilmeldt 23. May 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du nogensindes fundet ud af noget konkret? Altså nogen test med forskellige robotter eller ligende, jeg har kun hørt om nogen enkelte som skulle være troværdig og profitable :) Lyder som et interresant emne

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Leon21:
Fik du nogensindes fundet ud af noget konkret? Altså nogen test med forskellige robotter eller ligende, jeg har kun hørt om nogen enkelte som skulle være troværdig og profitable :) Lyder som et interresant emne. 

Hej hej 

Nej ikke noget konkret er kommet op, men givet at det er et spændende markdet, men det kræver dog en vis pengepung. 

Med en investering på Forex med en million, så var højeste slut kursvindt i + 2,17 = kr  21.700 for en dag  og kan dette gøres i 20 dage pr. måned så er den jo helt fin.

Med kr, 10.000 som investering så var kurs + 2,17 været kr. 217 for denne mandag og kr. ca. 4.500 for en  måned...

Det er jo ikke som poker, hvor alt kan tabes på den dårlig dag... - dette kræver at et land går konkurs.

Men daytrading synes at have meget at byde på.... synes jeg

Jeg er ikke kommet videre i den jungel - men der skal passes på scam

Mr.-Hansen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)