Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Restaurant Forretningsplan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Arbejder på et projekt hvor jeg er i forbindelse med en Restaurant Kæde som gerne vil have en forretningsplan at kigge på, så er der nogle med restaurant erfaring herinde som kan give et godt tilbud på at hjælpe mig med at lave sådan en?

Er godt nok uddannet kok, men det er ikke ligefrem min spidskompetence at udfærdige sådan nogle, så håber der sidder en i Stor København som kan hjælpe?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas. 

Du må undskylde, men for mig virker det en smule bagvendt det du har gang i. Jeg har lavet en del forretningsplaner - også for andre virksomheder end mine egne, men det har altid været i (meget) tæt samarbejde med virksomhederne selv. Jeg kan ikke forestille mig, at en forretningsplan udarbejdet uden deltagelse af virksomheden kan have nogen som helst værdi. 

En forretningplan skal definere koncept, drift, udvikling, mål og vision. Jeg kan ikke se, at man som udefrakommende kan levere ret meget til en sådan plan. 

Mit råd er derfor, at du kommer tæt på virksomheden og tager en hel del snakke/interviews med dem, så du er klar på hvor de vil hen og hvordan - derfra kan du langt nemmere hjælpe dem med udvikling af en plan. 

Held og lykke. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kim

Mange tak for responsen.

Problemet er at det er en kæde som har mange jern i ilden, så der skal en god forretningsplan til at overvise dem.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)