Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger håndværkere, murer, VVS'er etc. til opgaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg gik for noget tid siden i gang med at udvikle ny formidlingsplatform for håndværkere indenfor boligmarkedet i Danmark. I dag er jeg nu klar til at hente de første virksomheder til siden - inden jeg starter markedsføringen der skal skaffe opgaver fra private til platformen.

- Tilmelding af virksomhed er gratis. 

- Ingen månedlige omkostninger

- Ingen gebyr for adgang til kontaktoplysninger

- Bare 100% gratis pt.

Når/hvis i opretter jer på siden bliver der oprettet en virksomhedsprofil. Her vil jeg gerne tilbyde personligt at hjælpe med, at opsætte denne side flot - så den fremstår professionel overfor eventuelle kunder (naturligvis også helt gratis).

- Dette er ikke noget jeg kommer til at gøre i fremtiden, men simpelhen kun for de virksomheder der hjælper mig her i starten.

Jeg har først lige lagt siden ud, så derfor vil der ikke nødvendigvis komme opgaver flyvende jeres vej med det samme, men når der kommer opgaver ind nær jer sender jeg naturligvis en mail, eller giver jer et kald. På den måde kræver det ingen ekstra arbejde og der er intet at tabe på det.

Eksempel på opgave fra private:

https://boligpakken.dk/tilbud/

Læs mere for virksomheder

https://boligpakken.dk/for-virksomheder/ 

Jeg har oprettet følgende industrier:

Advokat, anlægsgartner, arkitekt, brolægger, bygherre, elektriker, entreprenør, flyttefirma, glarmester, inspektør, kloakmester, landinspektør, låsesmed, mægler, maler, murer, rengøring, smed, snedker, tømrer og VVS’er

Har du spørgsmål, kommentarer eller feedback tages disse i mod med kyshånd.

På forhånd tak for jeres tid og rigtig god dag!

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Fodbold Feber Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig spændende projekt. Har du hørt om www.3byggetilbud.dk Danmarks største formidler af byggeopgaver. :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Bygherre er vel ikke en industri?
Mvh Jacob

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Mange tak. Ja jeg har godt hørt om den. 

Jeg har dog et generelt problem med sider der giver 3 tilbud. Det har ikke noget at gøre med 3byggetilbud, men ment på hele idéen bag det. Jeg stoler kort sagt ikke på alle de sider der giver de 3 "bedste" tilbud videre. 

Det skyldes at jeg før har testet enkelte af sider, hvor jeg ved virksomheden modtag et billigere tilbud, der kunne levere hurtigere og var bedre egnet til at udføre opgaven, men hvor jeg fik tilsendt andre tilbud der giver mig mistillid og mistro til, at de evt. her vil have fået en større provision, eller her har en bedre aftale med virksomheden. (igen har ikke prøvet 3byggetilbud - de er helt sikkert skarpe og har kun hørt godt herom).

Det er dog også en af grundende til at jeg har valgt at forsøge og lave denne platform. Her bliver brugeren mødt med alle tilbud og kan derfor mere frit skabe sig et gennemsigtigt overblik over tilbud. Med tiden vil virksomheder modtage feedback igennem tidligere opgaver og denne skal i stedet bruges som reference og kan være et parameter for kunder at vælge mellem.

Men tak for din kommentar √

Mvh.

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Det ser ud til at være et spændende projekt du har gang i :)

Hvordan styrer du opgaverne? Har du udviklet et plugin eller lignende

Mvh.

Matias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)