Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 13 ud af 22 (212 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Den eneste måde, du kan "tabe" dine 3.000 kr. + moms i ACN er, hvis du går i gang og ikke laver noget. Der er 28 dages fortrydelsesret, så du kan altså i de 28 dage nå at prøve konceptet af - og hvis man så finder ud af, at det ikke fungerer for en, kan man få sine penge hjem igen.

Så de folk, der "taber" penge på konceptet - de er dovne, efter min mening Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var selv til en af de møder for nogle år siden, lige da ACN var helt nyt i Danmark, og jeg ikke kunne lide var at man primært skal sælge til sit netværk, og det blev lagt ud til mig som om at jeg egentlig ikke skulle sælge, men bede min venner om at gøre mig en tjeneste ved at skifte over til ACN. Jeg valgt ikke at blive sælger, og det er jeg glad for, fordi de 3000 ville jeg hellere bruge på en god middag og en tur i byen, så ved jeg da hvad jeg har fået for dem

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende at se hvad Skylines konkurs får af konsekvenser for ACN...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sofie:

Så de folk, der "taber" penge på konceptet - de er dovne, efter min mening Smile

Du svarede aldrig på, om du vil give dine venner den bedst mulige vejledning, eller forsøge at sælge dem et POW! abonnement, også selvom der findes billigere løsninger hos andre selskaber.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Beklager, spørgsmålet forbigik min opmærksomhed.

Jeg giver mine venner den bedst mulige vejledning, men indenfor Callme's område. Jeg kan ikke gå ud og repræsentere et firma, som jeg ikke har kendskab til, selvom de reklamerer med billigere priser. Hvis min ven kan spare 100 kr. på sin telefonregning ved at skifte til Callme gennem mig, mener jeg også, det må være tilfredsstillende - og derfor ser jeg intet behov for at skulle henvise vennen videre til et firma, som jeg ikke repræsenterer, fordi der måske kan spares yderligere 10-20 kr. i måneden.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Sofie:

Den eneste måde, du kan "tabe" dine 3.000 kr. + moms i ACN er, hvis du går i gang og ikke laver noget. Der er 28 dages fortrydelsesret, så du kan altså i de 28 dage nå at prøve konceptet af - og hvis man så finder ud af, at det ikke fungerer for en, kan man få sine penge hjem igen.


Så de folk, der "taber" penge på konceptet - de er dovne, efter min mening Smile



Jeg ved ikke helt om du skriver for at provokere eller hvorfor du smider sådan en sætning på. Mængden at folk der når at tjene penge på 28 dage er begrænset, så jeg er slet ikke enig med dig. Hvis du er uenig, så smid endelig en statistik på bordet som viser det modsatte.

I mine øjne er MLM ligesom alle andre virksomheder, du skal have mål og en langtsigtet plan, så at opgive efter 28 dage - hvilket i mine øjne er en del af den periode hvor man faktisk skal lære og udvikles. Er der nogen steder man ville opgive sin forretning efter de første 28 dage.

Jeg er en af dem som aldrig kommer til at forstå logikken i de 3.000 +moms, og ud af de mange ACN'ere jeg har snakket med, så har jeg stadig ikke set en brugbar forklaring. Og det jeg syntes er ærgerligt er at signalet er at man tjener penge på "rekrutteringen". Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan signalet havde været, hvis man rent faktisk fik noget for sin investering, f.eks. videotelefonen...For der er forskel på engagementet ved at starte op med en investering på 100 kr. og en investering på 3-10.000 kr.

Martin

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg er også selv lige blevet det tilbudt. Så jeg vil lige høre dig om hvad du har oplevet ind til videre?

jeg er også godt fristet til det hele. Håber du har haft fået svar

Hilsen Merete :)

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fup !

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg var med i ACN for mange år siden, jeg har det fint med NWM og lever af det i dag, men vil godt lige komme med et par kommentarer.

1. ACN's primære omsætning kommer ikke fra produkter mere.(DK)
2. Uden gentegning af licenser + dvs. gebyrer for at bruge deres hjemmeside m.v. så var de lukket.
3. Deres priser er ikke konkurrencedygtige på nogen måder og bliver det aldrig
4. De er kendt for love ting, der tager 3-4 år at realisere (da jeg var med, kom mobiltelefoni lige om lidt - det blev så 3 år)
5. ACN er i flere lande kraftigt under press - alene i DK, der er bare sidste kvartal gået knap 300 danske ACN'er over i det selskab jeg arbejder i pt. og    strømmen fortsætter - det vi hører er folk der har været seriøst i gang i både 3-4-5 år, og stadig kun tjener lomme penge.

Min personlige mening om ACN, er at de er blevet overhalet for længe siden... de lovede os at de ville gå ind på EL-markedet for hvad 10 år siden... det er ikke sket i nu...  jeg skriver ikke det her for at "blotte" hvad jeg nu selv arbejder med, men for at oplyse om et par af de ting jeg selv ser som kritiske i fbm. ACN.

Vil godt understrege at jeg intet har imod NWM, det er for mig verdens fedeste måde at tjene penge på, men et minimumskrav når man vælger sit "selskab" er at undersøge hvad der skaber indtægterne, er det div. gebyrer og licenser eller kommer det fra rent produktsalg ? ... kommer det ikke fra rent produktsalg, så er det kun et spørgsmål før det går nedenom og hjem...

Jeg giver ACN max. 2 år i DK.... det er mit personlige gæt.. så er de ude af business.

Og til Sofie, det er ikke for at være nedladende eller være ude efter dig, men tro mig... det er et fejlvalg du er ude der...


Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 17:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig- med mindre du vil have venner og familie til at undgaa dig. :-)

Side 13 ud af 22 (212 indlæg)