Amino.dk Blogs Iværksætterblogs Tony Evald Clausens blog

Tony Evald Clausens blog

Energisk salgs- og kropssprogsmentor Tony Evald Clausen giver input, output, kommentarer og flabede udsagn om alt indenfor salg, marketing, kommunikation, adfærd og alt muligt andet der kan skubbes ind under disse emner.
Sorter efter:  

Salgets effektive målepunkter

15. MAY 2017   |  1.614 VISNINGER
Du får det, du måler på! Hvordan måler du på salgsindsatsen? Ofte måler virksomheder, ledere, salgschefer og sælger på parametre, der kun fortæller om salgsindsatsen, aldrig om indsatsens... Læs mere

At stå eller arbejde i butik!

15. MAY 2017   |  1.604 VISNINGER
Alle gør det... ...Lægger deres hårdt tjente, hårdt beskattede penge i detailbutikker. Den gode, givende og glade oplevelse er desværre sjælden. Hvad jeg ville kalde almindelig service er så sjælden... Læs mere

Skriv effektive e-mails

15. MAY 2017   |  1.538 VISNINGER
"Den bedste e-mail er den e-mail, der bliver læst, læst færdig og husket!" Vil du gøre en indsats for, at dine mails til kunder bliver læst, læst færdige og husket? Her er vores bedste... Læs mere

Artikel: Det effektive tilbud

1. AUG 2013   |  1.530 VISNINGER
"Du køber kun, når du kan overskue, hvad du køber - og hvordan du vil bruge det" Ideen med et tilbud er at sætte din kunde i stand til både at handle med dig og handle i den forstand, at kunden skal... Læs mere

Salg er et fag!

15. FEB 2018   |  1.348 VISNINGER
Hvad er en god sælger? Da jeg i sin tid "blev" sælger, var min opfattelse, at en god sælger kunne sælge sand i Sahara *. Forstået som at en god sælger kan sælge noget, kunden allerede har... Læs mere

Brændstof til det gode kundemøde

2. MAR 2018   |  1.336 VISNINGER
Hvad hjælper dig til det gode kundemøde, og hvad stopper dig? Opdag to mentale stopklodser og få en konkret metode til det gode kundemøde! https://www.youtube.com/watch?v=dHl83IADmAM Tony, SalgsPiloterne P.S: Se... Læs mere

Referencer er overvurderede!

15. AUG 2012   |  1.330 VISNINGER
"Bare vi får Mærsk eller LEGO som kunde, så vil vi kan bruge dem som reference overfor nye kunder, og så få vi mere salg" Hvor ville det bare være dejligt, hvis det ovenstående var rigtigt... Læs mere