Energisk salgs- og kropssprogsmentor Tony Evald Clausen giver input, output, kommentarer og flabede udsagn om alt indenfor salg, marketing, kommunikation, adfærd og alt muligt andet der kan skubbes ind under disse emner.
Du får det, du måler på! Hvordan måler du på salgsindsatsen? Ofte måler virksomheder, ledere, salgschefer og sælger på parametre, der kun fortæller om salgsindsatsen, aldrig om indsatsens... Læs mere
Alle gør det... ...Lægger deres hårdt tjente, hårdt beskattede penge i detailbutikker. Den gode, givende og glade oplevelse er desværre sjælden. Hvad jeg ville kalde almindelig service er så sjælden... Læs mere
Se video i indlægget I mødet med kunden er det vigtigt at sælgeren er tilstede og nærværende, så sælgeren kan aflæse kunden, og sig selv, imens hun hjælper kunden... Læs mere
Se video i indlægget I denne videoblog får du tre gode råd til hvordan du laver den mest effektive salgsindsats når du vil sælge til nye eller eksisterende kunder. Det ER hårdt arbejde, fordi der... Læs mere
"Den bedste e-mail er den e-mail, der bliver læst, læst færdig og husket!" Vil du gøre en indsats for, at dine mails til kunder bliver læst, læst færdige og husket? Her er vores bedste... Læs mere
"Du køber kun, når du kan overskue, hvad du køber - og hvordan du vil bruge det" Ideen med et tilbud er at sætte din kunde i stand til både at handle med dig og handle i den forstand, at kunden skal... Læs mere
I denne videoblog hører du en samtale mellem SalgsPilot Tony Evald Clausen og en potentiel kunde. Personnavne og virksomhedsnavne er klippet ud. Se video i indlægget Det er vores stærkeste ønske... Læs mere
Du skal hjælpe kunden til en hurtigere beslutning - aldrig en hurtig beslutning! Ude i salgets virkelighed er den største fjende upåtalt i langt det meste undervisning for både sælgere og indkøbere ... Læs mere
Hvad er en god sælger? Da jeg i sin tid "blev" sælger, var min opfattelse, at en god sælger kunne sælge sand i Sahara *. Forstået som at en god sælger kan sælge noget, kunden allerede har... Læs mere
Hvad hjælper dig til det gode kundemøde, og hvad stopper dig? Opdag to mentale stopklodser og få en konkret metode til det gode kundemøde! https://www.youtube.com/watch?v=dHl83IADmAM Tony, SalgsPiloterne P.S: Se... Læs mere
"Bare vi får Mærsk eller LEGO som kunde, så vil vi kan bruge dem som reference overfor nye kunder, og så få vi mere salg" Hvor ville det bare være dejligt, hvis det ovenstående var rigtigt... Læs mere
Se video i indlægget Den gode måde at hilse på I det du skal hilse på dem du møder kan du skabe sympati og god stemning ved at gøre følgende: Ræk hånden lodret... Læs mere