Energisk salgs- og kropssprogsmentor Tony Evald Clausen giver input, output, kommentarer og flabede udsagn om alt indenfor salg, marketing, kommunikation, adfærd og alt muligt andet der kan skubbes ind under disse emner.
Se og hør vores mening om, hvem der er verdens bedste salgstræner... for dig! Vi kan allerede afsløre, at det er en, du kender godt, og kan komme til at kende endnu bedre... hvis du tør!! ... Læs mere
Hvad er det vigtigste for alle mennesker, til alle tider? Dem selv! Dette er så åbenbart, at vi ofte glemmer det. Alle mennesker er grundlæggende fokuserede på sig selv. Det skal de naturligvis være, for ellers... Læs mere
Min borddame spørger “nå, hvad laver du så?”, og jeg svarer “jeg er sælger”. For det meste får jeg nogenlunde dette svar … “Nej, hvor spændende. Jeg kunne aldrig arbejde... Læs mere
Jeg har en umådelig lyst til, at bloggen kun skal indeholde de to ord: Hårdt arbejde. Jeg indser dog, at det vil gavne mit mål og din forståelse, at jeg uddyber og begrunder. Sandheden er i al sin banalitet: Hvis... Læs mere
” Du må forstå, at dette marked er HELT anderledes end alle andre markeder ”. Det er en indforstået kommentar der får smilet frem, når b2b sælgere mødes. Det må alt andet end lige... Læs mere
Opdag kernen i ethvert godt kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele - dette er del B - Kernen af mødet. A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er fjerde del af i alt seks... Læs mere
”Sejren fostrer had, for den besejrede er ulykkelig” - Siddharta Gautama Buddha Den klassiske måde for sælgere at se salg på er, at man kan vinde eller tabe en ordre. Man kæmper for en ordre. Man er i... Læs mere
Invester en lille halv time i at opdage hvordan kunder tænker. Sammen gennemgår vi forskellen på salgsadfærd og købsadfærd. Få værktøjer til hvad du kan gøre for, at sikre dig... Læs mere
Der er en gammel vittighed om tandbørste sælgeren, der står på hovedbanegården og tilbyder gratis saftevand til de tørstige rejsende. Når en tilfældig passager så stopper op, ser skiltet... Læs mere
"Ufattelig mange salg går tabt, fordi sælgeren aldrig følger op" At følge op på potentielle kunder og gamle kunder er centralt i det gode salg. Men mange sælgere glemmer at lave opfølgning... Læs mere
"Salg er betinget af sælgerens indstilling, aldrig kundens" - W. Clement Stone Traditionelt måler man en sælgers kvalitet på, hvor meget der bliver solgt over tid. De sælgere der har solgt mest i perioden... Læs mere
Få vores bedste råd til den gode opstart af et kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele: A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er trejde del af i alt seks videoblogs... Læs mere