Energisk salgs- og kropssprogsmentor Tony Evald Clausen giver input, output, kommentarer og flabede udsagn om alt indenfor salg, marketing, kommunikation, adfærd og alt muligt andet der kan skubbes ind under disse emner.
Opdag kernen i ethvert godt kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele - dette er del B - Kernen af mødet. A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er fjerde del af i alt seks... Læs mere
Opdag den gode afslutning i et godt kundemøde. "Mødet" videobloggen er opdelt i tre dele - dette er del C - Afslutningen af mødet. A. Opstarten B. Kernen af mødet C. Afslutningen Dette er femte del af... Læs mere
Se video i indlægget Hvad er køber fortrydelse? Det er når køber fortryder at de købet af sælger. Det gør det kun hvis sælger aldrig for køber til at tage... Læs mere
"Vær taknemmelig for gode konkurrenter, de presser dig til din grænse." - Michael Josephson. Du skal elske dine konkurrenter. Du oplever måske konkurrenter som fjender og modstandere. Du har sikkert lært... Læs mere
"Du køber kun, når du kan overskue, hvad du køber - og hvordan du vil bruge det" Ideen med et tilbud er at sætte din kunde i stand til både at handle med dig og handle i den forstand, at kunden skal... Læs mere
Se video i indlægget I denne videoblog får du tre gode råd til hvordan du laver den mest effektive salgsindsats når du vil sælge til nye eller eksisterende kunder. Det ER hårdt arbejde, fordi der... Læs mere
"Mennesket fastholder status quo, lige til det gør så ondt, at smerten ved forandring er mindre end smerten ved status quo." Som udgangspunkt ønsker kunder at fastholde de leverandører, de har. At skifte... Læs mere
Jeg har i tidligere blogs skrevet om kold kanvas. Kold Kanvas defineres hos mig som uopfordret kontakt til en potentiel kunde, der intet kendskab har til sælger eller sælgers produkt. For mig er kold kanvas en ineffektiv og utaknemmelig... Læs mere
En af de mest brugte metoder til markedsføring er, at man inviterer til arrangementer, hvor man fremlægger nogle af de ting og produkter, som virksomheden ønsker, at kunderne bagefter køber. Kort fortalt er ide... Læs mere
Du skal hjælpe kunden til en hurtigere beslutning - aldrig en hurtig beslutning! Ude i salgets virkelighed er den største fjende upåtalt i langt det meste undervisning for både sælgere og indkøbere ... Læs mere
"Den bedste e-mail er den e-mail, der bliver læst, læst færdig og husket!" Vil du gøre en indsats for, at dine mails til kunder bliver læst, læst færdige og husket? Her er vores bedste... Læs mere