Amino.dk Blogs Ekspertblogs Thomas Rosenstand fra Concept Interest

Thomas Rosenstand fra Concept Interest

Ekspertblogger på Amino om iværksætteri i USA og Danmark
Sorter efter:  

QR koder - se nu at komme i gang!

Bedømmelse :
10. JAN 2011   |  21.009 VISNINGER   |  83 KOMMENTARER
Jeg er gammel nok til at huske, da de der nymodens mærkværdigheder a la http://www..... begyndte at stå bag på nogle biler, brochurer o.s.v. Dengang var der mange, der ikke mente, der kunne blive meget ud af sådan... Læs mere

Rend mig i rabatten

Bedømmelse :
23. SEP 2010   |  5.028 VISNINGER   |  40 KOMMENTARER
Hvis du skal give en rabat til en kunde, der ikke er en del af en kampagne og generel rabat til alle, skal du have en modydelse for at give den - selvfølgelig. Hvorfor skulle du ellers give den? Og hvad med de kunder der ikke spørger... Læs mere

Hvad? Arbejder du ikke gratis?

Bedømmelse :
14. AUG 2010   |  4.157 VISNINGER   |  36 KOMMENTARER
En lille hurtig fra sidebenet - og så kan den passende fungere som teaser for den næste video fra mig, hvor jeg vil give mit bud på, hvordan du kan sikre dig, at du ikke af dit hjertes godhed arbejder alt for meget gratis... Læs mere

Husk at efterkalkulere alt

Bedømmelse :
21. DEC 2010   |  6.769 VISNINGER   |  28 KOMMENTARER
Lad mig starte med at beklage, at der har været lidt stille her. Jeg må se at oppe mig i det nye år. Denne video er ganske kort og egentlig frygtelig banal - men sandheden er, at alt for mange små og større... Læs mere

Tid og viden har en indkøbspris!

Bedømmelse :
18. AUG 2010   |  4.590 VISNINGER   |  24 KOMMENTARER
Som lovet i sidste video får du her lidt flere tanker og ideer til, hvordan du kan undgå at arbejde alt for meget gratis, når du skal leve af din viden og din tid. Og husk, at udgangspunktet altid skal være, at din... Læs mere

Irritation som inspiration

Bedømmelse :
18. MAY 2011   |  5.152 VISNINGER   |  23 KOMMENTARER
Hvad skal jeg sælge? Jeg vil være selvstændig, men med hvad? Spørgsmålene er der i hundreder af varianter. Og der er mange gode svar. Jeg kommer her med et muligt svar, som jeg håber, du kan bruge som... Læs mere

Kys en kunde

Bedømmelse :
16. SEP 2010   |  4.302 VISNINGER   |  20 KOMMENTARER
Nå ja - måske ikke ligefrem kysse. Men sørg i hvert fald for, at både dine potentielle og dine nuværende kunder føler, at du faktisk er glade for dem. Der skal såmænd ikke så meget... Læs mere

Beskyt dig mod tab

Bedømmelse :
5. AUG 2010   |  3.473 VISNINGER   |  18 KOMMENTARER
Dårlige betalere og konkurser blandt dine kunder kan nemt koste dit firma livet. Her er et par forslag til, hvordan du kan beskytte dig. Tænk over, hvad du selv kan gøre - én konkurs hos en stor kunde, og du ryger... Læs mere