Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

engros salg af babytøj/ventetøj tilbehør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

vi driver netbutikken www.sisseline.dk

vi har idag flere småbutikker og sælger som køber mange forskellige ting men måskå kun 1 stk. af hver, fordi de ikke er store nok til at købe fra en rigtig leverandør

skulle der være nogle varer du vil købe bare 1 eller 2 stk. af kan vi finde en ekstra god pris.

for at du kan få en god pris skal du købe for minimum 1000 kr.

alle kunder får lige nu 25 og op til 50% på alle varer også på i forvejen nedsatte varer

så skriv til os hvis du har nogle af varene du gerne vil købe og du får et godt tilbud

skriv til varerpartier@gmail.com

hilsen

thomas

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

selvstændig38:

vi har idag flere småbutikker og sælger som køber mange forskellige ting men måskå kun 1 stk. af hver, fordi de ikke er store nok til at købe fra en rigtig leverandør

Jeg forstår ikke hvad du skriver. Sælger i til andre net butikker og vil gerne være leverandør til andre også ????

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

ja vi leverer til andre bitte små butikker, som måske køre kun i weekenden, eller på andenvis på i fritiden og ikke vil købe hele sortimenter.

især ventetøjet, da vi har et kæmpe udvalg fra mange leverandører, så kan vi leverer mange forskellige ting.

og så er det for at køret lageret tom hurtigt så vi kan få nyt igen

 

thomas

sisseline.dk

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er den forstået

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Har forsøgt at sende dig en mail uden held, så prøver lige her.

Er det mon muligt at du stadig sælger engro? Jeg driver en lille børnetøjsbutik og er ude efter et mindre parti ventetøj. Er det noget du kan hjælpe mig med?

Venlig hilsen

Malene

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har tidligere skrevet til dig vedr. Ventetøj, dette besluttede jeg dog, at der alligevel ikke var plads/råd til at tilbyde i butikken.

Jeg har en lille børnetøjforretning og arbejde ved siden af! Jeg har derfor ikke brug for kæmpe partier af tøj, og det skal også være til en meget rimelig pris og samtidig en ordenlig kvalitet. Så ville høre dig ad, om det var muligt at købe nattøj i begrænset antal fra dig. Min tidligere leverandør har nemlig valgt ikke at producerer nattøj længere, men mangler nattøj i str. 3-4 år, 5-6 år og 7-8 år. Er det noget du kan hjælpe med?

Venlig hilsen

Malene

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

har sendt dig en mail, vi sælger stadig ventetøj engros,

 

thomas

sisseline.dk

 

Tilmeldt 26. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Det er nok et long shot, nu hvor dit indlæg er så Gammelt og din hjemmeside ikke er tilgængelig længere. Men er det muligt at du fortsat sælger engros babytøj/ventetøj til små forhandlere ? Eller evt. Kan henvise mig til en anden producent der gør ? 

Jeg leger lidt med ideen om at starte mit eget salg af moderne vente/ammetøj til fornuftige priser.

mvh. Mille  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)