Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man som tøjdesigner?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer :-)

jeg kan sy og har syet noget tøj men hvad skal jeg gøre?

ville gerne blive tøjdesigner, og designer fedt tøj, med eget mærke og firma men hvad skal jeg gøre?

hvordan kan man starte som tøjdesigner hvis man ikke har en uddanelse inde for det?

hvem skal jeg vise mit tøj til og hvem tror i der kan hjælpe mig?

hvordan kan jeg få mit navn frem i landet?

kan jeg evt. komme til modeuge i københavn næste år? og hvis ja, hvad skal jeg så gøre for at kunne komme med??

håber på svar hurtigst muligt. tak :-)

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

kristinebrk:

ville gerne blive tøjdesigner, og designer fedt tøj, med eget mærke og firma men hvad skal jeg gøre?

Starte med at spare en masse penge sammen, eller finde en partner eller investor, som vil smide penge i projektet...

kristinebrk:

hvordan kan man starte som tøjdesigner hvis man ikke har en uddanelse inde for det?

Der er ingen facit indenfor den branche... Nogle blive opdaget, fordi de er dygtige, andre søger job hos eksisterende brands og andre igen tager chancen og starter selv...

kristinebrk:

hvordan kan jeg få mit navn frem i landet?

Inden du begynder at tænke branding, så skal du altså have de grundlæggende og basale ting på plads... Ellers dør hele projektet længe inden, at det nogensinde kommer igang...

kristinebrk:

kan jeg evt. komme til modeuge i københavn næste år? og hvis ja, hvad skal jeg så gøre for at kunne komme med??

Du betaler bare det det koster at deltage... Alle kan arrangere et modeshow, men sørg nu for, at få det basale og grunlæggende på plads først, for ellers dør projektet pga manglende cash $$$$$$$$$$$ ;D 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, tak for det :-)

ville gerne lige høre om hvor jeg skal hendvende mig til, hvis jeg gerne ville stille op til modeugen 2012 i københavn. hvor man kan se hvoir meget det koster og sådan? :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristine.. Jeg tænker, at det var en god ide, at skabe et navn til dit tøj - altså et tøjmærke :-) Jeg har min egen webshop www.Dulleshoppen.dk og tænker, at jeg måske godt kunne være interesseret i at sælge dit tøj :-) Send mig en mail med billeder til lykkerosen@yahoo.dk og lad os snakke om det :-) Mvh Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en modelkonstruktør/ mønsterkonstruktør.

Som kan hjælpe dig fra design ideer til produktion, og sikre at du får god pasform i tøjet og kan hjælpe dig med at få opsyet prøver, tilrettet prøver og gradueret/ lavet i de forskellige str.

Jeg syens det er en god ide at finde ud af om du vil lave mømstrene her i landet eller i udlandet, hvor du skal have produceret.

Dette kan søgning efter materialer kan www.sourcinghouse.dk for eks. hjælpe med.

Hvis du skal have lavet mønstre i udlandet er det vigtigt at din production får nogle basic mønstre tilsendt, som du ka få din konstruktør til at udarbejde efter europæisk standard f-eks. alvoform.

håber dette hjælper dig på vej 

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ved ikke hvad du hedder man  har du stadig din  webside . jeg har også nogle god ideer om nogle tøj :)  skrive til mig på adrijana@live.dk

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du din firma :) altså din egen mærke

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores nationale og internationale tjenester for personer i alle sektorer, hvad enten offentlig ansat eller enkeltpersoner i den private sektor til din egen konto, håndværkere, købmænd, du udøver i enhver industri, er du velkommen , Vores mål er at bidrage til at forbedre din livskvalitet og realisering af dine projekter til støtte for enhver ærlig person under vanskelige omstændigheder. Vores årlige rente er 4% på din tilbagebetalinger. For yderligere information kontakt os eller skrive til os på email-adressen: postalebanque2013@gmail.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)