Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man trække dette fra i SKAT?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager fra Fyn til københavn og nogle gange NordJylland for at komme til en jobsamtale og der er nogle der siger at man måske kan trække kørslen fra i SKAT. Jeg er ikke helt sikker på om man må nu da man ikke har en ansættelseskontrakt, men jeg ved der tit er nogle kloge hoveder herinde der ved en masse om sådan noget. 
Beklager hvis det lyder som et dumt spørgsmål, men man får ikke noget svar hvis man ikke spørger - Håber i vil hjælpe med at klaregøre det. :)

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke få kørselsfradrag for det.

Derudover kommer det meget an på stedet du er til samtale. De ville kunne refundere udlæg, evt. registrere kilometergodtgørelse - og på den måde holde dig skadesfri. Men det kommer meget an på stedet du er til samtale.

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svaret :) Det vil jeg slet ikke turde spørge om, så jeg må nok bare bide i det sure æble :)

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver blot dette, hvis der skulle være nogle der søger på dette og ikke kan finde frem til det (det er meget svært at google sig til)

Borgerservice har noget der hedder AUB som gerne vil give tilskud - for ikke at sige hele beløbet - på transporten frem og tilbage hvis man eksempelvis skal til jobsamtale eller i praktik. 


https://www.borger.dk/skole-og-uddannelse/Erhvervsuddannelser/AUB-oversigt/AUB-praktik-danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)