Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til viderudvikling, men hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til et nyt produkt jeg gerne vil se om jeg kan realisere. Jeg har dog ingen erfaring i dette felt eller nogen anelse om, hvordan jeg kommer videre herfra. Er der nogle man kan søge til i denne branche, for at hjælpe en med at viderudvikle herfra? Gerne på timebasis, hvis det overhoved er en mulighed :)
- Jeg vil helst ikke komme ind på hvad det er, håber der er forståelse for det. 

Tak på forhånd! 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Jep, der er en gratis side hvor du kan finde at den hjælp du skal bruge til din ide. Jeg kan ikke lige huske hvad den hedder, men prøv at søge lidt på google. Og ellers er der jo afdelingen i erhvervsministeriet der netop hjælper unge iværksættere med at komme videre, med deres ide. Du kan ringe til dem, og få noget rådgivning, mener dog ikke de har et telefon nummer, men prøv at ringe lidt rundt og se om du ikke rammer dem på et tidspunkt.

Hvis du ikke finder hvad du ikke søger kan du jo altid komme tilbage hertil og give os lidt mere konkret omkring din ide, så vi har en chance for at hjælpe.

God vind ;)  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Kan du komme ind på om det er metal, plastik, elektronik eller andet?

Tror det er vigtigt at vide lidt mere for at folk kan hjælpe dig.

Hvis du har lyst kan vi prøve at se om vi kan hjælpe dig. Du kan eventuelt downloade en fortrolighedserklæring først (http://www.grandsourcing.com/download/Non-Disclosure_Agreement.pdf ) og dermed kan vi kigge på det.

Med Venlig Hilsen

Jamal Hajjaj

Grand Sourcing

jh@grandsourcing.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)