Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger hjælp til at finde et godt fragtfirma der kan hente møbler i Jylland med levering i hele Dk😉☀️

Håber på gode imput!😀👍

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på møbeltransport.  

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler stadig gode input på hvem der kunne bruges. Hvem har I gode erfaringer med?
😉

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thortrans er helt sikkert noget af det bedste til de større ting. Ikke de billigste, men den service de levere fra ordreafgivelse til levering er bare i top. Deres Chauffør gør forskellen, yderst service minded. Hold dig langt fra BFT Logistik.

Danske Fragt mænd er også gode til de lidt mindre ting.

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hillerup:
Hold dig langt fra BFT Logistik.

Det vil være god stil, at når man kommer med ros eller kritik, at man så også begrunder hvorfor.

Ellers kan man ikke rigtig bruge referencen til noget? Wink

Mvh Allan

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Ja det er korrekt, men det ville tage så lang tid at forklar hvorfor jeg bestemt ikke kan anbefale dem.

Den korte version, jeg har haft 2 leveringer som gik fuldstændig i vasken. Første møbel blev væk, de fandt den igen på deres lager efter godt 2 måneder, men det er der ingen kunder der vil vente på. De ville ikke engang som et plaster på såret levere den til mig. Den kunne selv hente.

2. møbel var så ødelagt under transporten at kunden ikke vil have den, hvor firmaet nægtede at erstatte den. 

Utrolige svære at komme i kontakt med per telefon. Flere gange kørte deres chaufføre ud til kunden uden møbel, men det stod på listen  at de burde have den med, men havde de bare ikke.

Har sidenhen hørt fra andre firmaer som har brugt dem, hvor deres oplevelser er nogenlunde af de samme som jeg har haft.

De har kostet mig 15000 kr.

Det var den korte version!! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har dog ikke selv benyttet dem, men har ud fra Trustpilot for hhv. Biva og Unoliving, kunnet forstå, at BFT heller ikke er vejen at gå. Har selv rigtig gode erfaringer med Brink Transport, men også ThorTrans og LGT Møbellogistik - de sidste 2 er dog ikke de billigste, men absolut de bedste, og har erfaring med håndtering af møbler.

Hvis det drejer sig om billige knock-down møbler, så kan de sidste 2 formentlig ikke betale sig. Er der tale om større og måske dyrere møbler, så er de bestemt værd at kigge nærmere hos :)

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

3D logistik er transport af danske chauffører der normalt selv kører til modtager.

Prøv at høre dem. Pris normalt under 200 kroner.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)