Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærkt tilbud på tekster

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har enormt meget tid i øjeblikket, og det kan jeg passende udnytte til at arbejde lidt ekstra. Desuden til en ekstra god pris!

Jeg tjener almindeligvis de fleste af mine penge via affiliate marketing, mens tekstforfatning har været en lille sideting. Jeg har tidligere fundet gode kunder via Amino, hvorfor det giver fin mening med endnu et opslag her.

Prisen er 20 øre pr. ord ekskl. moms. Send en mail til jacob@jmjonline.dk hvis du mangler tekster. Du kan få en gratis prøvetekst på omtrent 300 ord, såfremt det er første gang, du henvender dig hos mig.

Umiddelbart føler jeg mig bedst tilpas med tekster til linkbuilding, affiliatesider, produktbeskrivelser og blogs. Du kan dog også sagtens kontakte mig, hvis du har brug for noget andet, også kan vi se, om det kan lade sig gøre.

Fortsat god dag!

Nuværende projekt: Juicing.dk

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil endnu engang gøre opmærksom på tilbuddet. Send gerne en mail, såfremt du har brug for billige artikler eller gerne vil modtage en gratis prøvetekst!

Nuværende projekt: Juicing.dk

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Har du stadig nogle ord i overskud? :-)

Jeg skal have skrevet nogle fangende SEO Salgstekster til vores hjemmeside, der beskriver hvad vores software kan og ikke mindst gør for kunden. Det drejer sig om software til Enterprise IT management, SQL Server security, Data Management, Server Management.
Vi udvikler skriver selv tekniske produktspecs og afleverer til dig, sammen med Keywords, og du leverer en SEO salgstekst tilbage til os.
Der er tale om løbende arbejde, efterhånden som vi udvikler flere produkter.

Lad mig endelig høre fra dig.

Mvh
Dan Nielsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)