Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd og sparring omkring markedsføring af rejseside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg driver rejsesiden www.travelscoop.dk, hvor jeg finder billige rejser og kombinere det med rejseinspiration, i form af en blog med guides og gæsteindlæg fra andre rejsende. Siden har pt. været i gang i omkring 2 måneder og det har haft omkring 2300 unikke besøgende i perioden. Travelscoop har både en facebookside (214 likes) og en instagram med omkring 150 følgere, hvilket er noget jeg gerne vil have forøget markant og det er her jeg har brug for jeres hjælp!

Hvordan skal jeg få markedsført min side på bedst mulig vis, så jeg kan ud til flere mennesker end jer gør på nuværende tidspunkt?

Jeg har brugt lidt penge på at booste mine facebook opslag, hvis jeg har fundet nogle rigtige billige rejser og ellers så er min strategi mest at få gæstebloggere ind, så jeg på den måde kan nå ud til deres følgere. Det skal siges at mit budget er rimelig begrænset, så jeg søger mest af alt nogle kreative løsninger, som ikke koster det helt store.

Jeg ser frem til at høre fra jer!

De bedste rejsehilsner

Oliver

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg ville se lidt på hvad de andre gør eller ikke gør!

- Hvad har der været mest salg i på nuværende tidspunkt?

- Hvem rejser udenom de velkendte pakkerejser?

- Udvikling i branchen?

- Fokusere på hvilke fordele der er ved den ene og den anden slags ferie/måde at rejse på.

- Fokusere på kør-selv-ferie(r).

- Opdel i kategorier; Unge, Familier, par..

Og så ville jeg se nærmere på hjemesiden. Den ligner lidt det den er, affiliate. Find et lækkert tema med lækre billeder, søgefilter - Find evt. inspiration hos diverse rejsebureauer.

Alt held og lykke med siden

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på hvordan de store etablerede sider gør.. Det var sådan jeg voksede min egen side.. F.eks. rejsebamsen.. De har også en Facebookside ;) - Det de gør må jo virke :) 
Deal.dk har også gang i noget godt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Fedt koncept og nogle fornuftige blogindlæg som giver god inspiration. 

Jeg er helt enig med de ovenstående, hvor det ville give god mening at tage et kig på de lidt større spillere på markedet. 

Sådan et meget hurtigt kig på jeres organiske søgeord, gav mig egentligt indtrykket af at der blev slået meget på "forlænget weekend (bynavn)" og lignende. 

Jeg fandt dog ikke det store omkring det du selv slår på, nemlig at du driver en rejseside hvor du finder BILLIGE rejser, hvor jeg da klart kan se en idé i at implementere nogle søgeord der også retter sig efter de "Billige" søgefraser. (Her menes eksempelvis "billig forlænget weekend (bynavn)".

Med henblik på marketing er facebook som du allerede har brugt lidt penge på en glimrende idé, i og med at facebook har alle oplysninger på folk og du hermed også kan rette dine annoncer imod en bestemt kundegruppe. (Her kan jeg se et hav af muligheder - et eksempel kunne være at rette henvendelse til studerende. Kunne være de skulle have et sabbatår og/eller rejseår og søgte inspiration samt rejser der er efter deres pengepung.)

Mulighederne er mange!

Du skal være så velkommen til at rette henvendelse hvis du vil have en uforpligtende snak omkring mulighederne.
Du kan eventuelt henvende dig pr. pm eller sende mig en mail på: andreas@seo-service.dk 

Mvh.

Andreas Ladegaard

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Bemærkede i snakkede om søgeord og google markedsføring og det også noget jeg kæmper med lige nu, er faktisk igang med finde en som kan hjælpe mig med netop det samme.  

Er det ok jeg kontakter dig par mail så vi kunne få en snak ?? 

Med Venlig Hilsen

Hussein Kassem

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:

Tror jeg ville se lidt på hvad de andre gør eller ikke gør!

- Hvad har der været mest salg i på nuværende tidspunkt?

- Hvem rejser udenom de velkendte pakkerejser?

- Udvikling i branchen?

- Fokusere på hvilke fordele der er ved den ene og den anden slags ferie/måde at rejse på.

- Fokusere på kør-selv-ferie(r).

- Opdel i kategorier; Unge, Familier, par..

Og så ville jeg se nærmere på hjemesiden. Den ligner lidt det den er, affiliate. Find et lækkert tema med lækre billeder, søgefilter - Find evt. inspiration hos diverse rejsebureauer.

Alt held og lykke med siden

Hej Dennis. 

Tak for de gode råd, det er noget jeg vil kigge nærmere på! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Prøv at se på hvordan de store etablerede sider gør.. Det var sådan jeg voksede min egen side.. F.eks. rejsebamsen.. De har også en Facebookside ;) - Det de gør må jo virke :) 
Deal.dk har også gang i noget godt :)

Hej Mark.

Jeg kigger meget til hvad "de store sider" gør og hvad de ikke gør. Når du siger at Deal.dk har "gang i noget", hvad mener du så helt specifikt? :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Ladegaard:

Hej Oliver,

Fedt koncept og nogle fornuftige blogindlæg som giver god inspiration. 

Jeg er helt enig med de ovenstående, hvor det ville give god mening at tage et kig på de lidt større spillere på markedet. 

Sådan et meget hurtigt kig på jeres organiske søgeord, gav mig egentligt indtrykket af at der blev slået meget på "forlænget weekend (bynavn)" og lignende. 

Jeg fandt dog ikke det store omkring det du selv slår på, nemlig at du driver en rejseside hvor du finder BILLIGE rejser, hvor jeg da klart kan se en idé i at implementere nogle søgeord der også retter sig efter de "Billige" søgefraser. (Her menes eksempelvis "billig forlænget weekend (bynavn)".

Med henblik på marketing er facebook som du allerede har brugt lidt penge på en glimrende idé, i og med at facebook har alle oplysninger på folk og du hermed også kan rette dine annoncer imod en bestemt kundegruppe. (Her kan jeg se et hav af muligheder - et eksempel kunne være at rette henvendelse til studerende. Kunne være de skulle have et sabbatår og/eller rejseår og søgte inspiration samt rejser der er efter deres pengepung.)

Mulighederne er mange!

Du skal være så velkommen til at rette henvendelse hvis du vil have en uforpligtende snak omkring mulighederne.
Du kan eventuelt henvende dig pr. pm eller sende mig en mail på: andreas@seo-service.dk 

Mvh.

Andreas Ladegaard

Hej Anders!

Tak for din besked. Jeg er sådan set enig i det du skriver og det er noget jeg vil kigge nærmere på, specielt det omkring facebookmarkedsføring.






Side 1 ud af 1 (8 indlæg)