Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med køb af backlinks på f.eks. Fiverr?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du holde dig fra :-) 

De virker de første par uger, og ellers går det bare ned af pakke derfra, da dine
links kommer til at komme fra meget spammede sider. 

Dine links vil blive mere og mere spammede med tiden, i det der er flere og flere
som spammer dem, og til sidst vil de blive slettet.

So don't do it! 

Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Fra  www.Vandklar.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Jeg kender ikke selv noget til det overhovedet, så det er måske forkert af mig og udtale mig, men jeg plejer og bruge udtrykket. 

Lyder noget til og være for godt til og være sandt, så er det, desværre ofte sådan.

Det ser ellers meget flot ud, men hjemmesiden er på engelsk, kan da godt være, at han laver det som han lover, og du får de lovede klik, men hvis det er engelske eller amerikanske mennesker, som klikker på din side, kan du så bruge dem? Har du mange kunder fra udlandet? 

Jeg vil ikke selv bruge dem, men foretrække danske leverandører, fordi vores side er på dansk og henvender sig til danske kunder.

Som sagt, så er det min personlige mening, og har selv overhovedet ingen erfaringer om det eller har hørt om det firma, som du omtaler før. 

Mvh Vibeke

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om at du skyder dig selv i foden. Du vil med stor sandsynlighed ende ud med meget dårlige splog links, som måske vil hjælpe dig nu og her, men du løber en meget stor risiko. Hvis Google med en af sine opdateringer opdager de spammy links bliver de uden tvivl devalueret og der en væsentlig risiko for at du også får en decideret rankingstraf af Google, som det kan være vanskeligt eller endda helt umuligt at komme ud af igen.

\Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er som regel ikke den bedste fremgangsmåde til at få skabt noget god kvalitativ linkbuilding.

Men hvis du alligevel beslutte dig at prøve, så sørg i det mindste for at få loginoplysningerne med, så du efterfølgende kan rette profilerne til med gode artikler. Det kan, med unikke tekster, skabe positiv værdi til din hjemmeside, men om det er en god SEO strategi på langt sigt, tvivler jeg dog på. :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

linkbuilding 2014 er bygget på at fortjene links, fremfor at bygge dem kunstigt, så hvis du planlægger at bygge dem kunstigt, synes jeg hellere du skal bruge din tid på at få trafik via PPC.

Nu har jeg ikke set din side, men har du noget fantastisk indhold, så pitch det til andre sites. Hvis du ikke har noget indhold og ingen planer om det, så er det gæsteblogging, du er ude i. Ellers må du gå efter low hanging fruits som alle andre kan få fat i, og som derfor heller ikke har den store værdi (Google places, specifikke artikeldatabaser, ressourcelister etc.). 

Christopher

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

For $5 får man ikke meget kvalitet nogen steder, heller ikke i Pakistan eller Filipinerne eller hvor de ellers holder til disse 'linkbuildere'.

Men dermed ikke sagt at man ikke kan bruge Fiverr til linkbuilding, men det kræver noget kreativitet. Der er mange udbydere der laver sjove og anderledes ting, som videoer, grafik, sang, oplæsning, billeder og alt mulig andet indhold, som du med lidt opfindsomhed kan bruge til at skabe noget opmærksomhed eller forære væk, tilpasse og lægge ud m.m.

De rene spam links til $5 er derimod med garanti en dårlig ide og holder maksimalt indtil næste Penguin opdatering.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)