Få Aminos sommerpakke – Amino Powerbank og 1 mdr. Amino PLUS for kun 149 kr. Læs mere
X
VideoTool AminoTV
Dansker er kreativ chef i Koreansk reklamebureau

Lars Bastholm er en af Danmarks dygtigste reklamefolk og jeg fik en god snak med ham om branding, tv-reklamer, internet marketing, mobil- og locationbestemt marketing.

Lars startede sin kreative reklamekarriere i Gray Group i Danmark. Senere blev han headhuntet til at arbejde for det progressive internet-reklamebureau Framfab, med Tim Frank Andersen i spidsen.

Herefter gik det slag i slag med gode jobs, bl.a. i Ogilvy & Mather som Lars arbejdede for i New York i nogle år. Senest har han været med til at starte det Koreanske reklamebureau Cheil op i USA, hvor han skal arbejde med nogle af verdens største brands.

Jeg mødte Lars til en uformel snak på Hawaii, om hvordan iværksættere og andre mindre virksomheder, kan markedsføre sig uden at bruge for mange penge og vi fik også en god snak om fremtidens reklameform.

Vis mere
Hvordan vinder man en Cyber Lion - Af Lars Bastholm
Uploadet den 20.feb 2012
0
            
            
Vis mere
De seneste kommentarer
OP STEMMER
NED STEMMER
Søg på AminoTV:
Tilmeld dig AminoTV og få en mail hver gang der kommer noget nyt
Stil et spørgsmål

Næste gang interviewer vi:

Tid tilbage til at indsende spørgsmål:

Navn:
Email:
Brugerne siger om Amino TV
  • Masse ubesvarede spørgsmål, som jeg har brugt meget tid på at forsøge at finde på Google, Youtube osv. fandt først svarene da jeg fandt frem til Amino TV. Jeg lærer bedst ved at se, høre og praktisere fremfor at læse.
    27. jan 2014 12:05 - Mie K
  • Spændende at høre iværksætteres vej op ad stien. Men teknisk er det ikke til at holde ud til at se på. Hvad med at tage et tv-kursus. Det kunne blive SÅ meget bedre. Det er alt for langt. Lyden er dårlig, det er kun camera mic. Lav nogle klipbilleder. Pas på modlys.
    29. feb 2012 13:34 - SvendG
  • jeg kan godt li formen, med et afslappet langt interview, hvor man professionelt får et billede af den succesrige iværksætter, og rimeligvis et indtryk af, hvordan de er nået dertil. Dog kunne den del- hvordan de er nået dertil- gøres mere ved i kommende interviews. Det har været lidt tyndt med det.
    18. jan 2012 19:49 - Optimer salget !
Se også
Der er ingen videoer tilgængelig lige nu