48-årig mand fra Roskilde
Søger job efter endt jobpraktik på hotel
Uddannelse : Stud.eksamen, HH/erhvervsøkonomi, Sparekasseskolen, Finansdiplomstudiet, Merconom/regnskab
Tidligere ansættelse indenfor : Bank, forsikring, inkasso, fagforening, detail
Job-funktioner : Bank-/investerings-rådgiver, Forsikringssælger/assurandør, Telemarketing/inkasso, kreditoplysninger og factoring, Medlemskonsulent-callcenter/fagforening, Detail/salg, Detail/butikschef og Detail/B2B-kundebesøg/-projektering/-tilbudsudarbejdelse/-salg/-administration/-opfølgning
Personlige egenskaber : Udadvendt, stærk indenfor information/kommunikation, sproglige egenskaber, har let ved at omgås alle mennesketyper, initiativrig, igangsætter og producent, god indenfor handel og salg samt indtjeningsskabende aktiviteter
Søger job fx. ét af følgende (jeg har en bred baggrund derfor disse eksempler på tænkte jobs) :
Social Media Planner, Personlig Assistent, kommerciel stilling, tilbudsgivning/salg, kørende sælger/repræsentant, callcenter/servicering af kunder. Evt. udstationering/repræsentant i Norge eller Brasilien.
Og hvad er så helt specielt for mig :
1) Tillidsskabelse/troværdighed/opbygning af kunderelationer
2) Empati/respekt for den enkelte/menneskekundskab, herunder berøring med mange forskelligartede kundetyper
3) Stærk indenfor mdtl./skr. kommunikation, også på andre sprog (dk, por, sv og no, i mindre grad ty og fra)
4) Økonomisk forståelse/indtjening/købmandsskab/handelstalent
5) Salg/service/administration, gerne med personligt ansvar
6) Gerne en vis grad af ad-hoc opgaver. Jeg trives med kendte og tilbagevendende opgaver, men nyder bestemt også nye udfordringer, store og små, som giver jobbet "liv" og variation. Eksempler kan være messeafholdelse og hjemmeside-vedligeholdelse/social media planlægning
Vh
Niels