KLOG KAPITAL SØGES TIL AT VÆKSTE... OG LAVE BABYER!

Oprettet: 27. juni 2017 21:23 - Sidst rettet: 27. juni 2017 21:23 - Vist 496 gange

Jeg vil gerne:

Have en investor

Jeg er i følgende branche(r):

  • IT, Teknologi, WWW

Status

Har omsætning

Jeg skal bruge

2.000.000 kr.


Jeg skal bruge penge til:

ONE LINE PITCH
Love & Kids er verdens første støjfri datingplatform udelukkende til familie-klare singler.

Kontakt Emmanuel Limal venligst, så vi kan sende dig vores Investor Pitch og One Pager der indeholder mere detaljerede oplysninger:

I Investor Pitch vil du se følgende opIysninger:
– Capital Needed & Action plan
– The problem
– Survey among 1046 singles
– Trends
– Our Solution
– Next steps
– Market Size
– Market Validation
– Business Model (SAAS)
– Market Adoption
– Competitors
– Competitive advantages
– Status & Milestones
– Ambition & Exit
– Team & Business
– Economy / Budget
– Capital needed & Investor profiles

I One Pager vil du se oplysninger om forretningen og vores KPI'er.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Følgende tekst er oversat fra dele af vores One Pager.

VIRKSOMHED:
Den nye Love & Kids webapp blev lanceret i januar 2017. Den er fuldt skalerbar og har et markedspotentiale på op til 15 millioner singler alene i EU/US. Vi er ved at ændre vores forretningsmodel en smule for at opnå en hurtigere vækst og branchens højeste responsrate.

DU KAN HJÆLPE OS (MED AT LAVE BABYER) MED KLOG KAPITAL:
Vi leder efter min. 500K og gerne 2M DKK til markedsføring i DK, udvikling af nye features og apps samt lancering i resten af ​​Skandinavien. Vi vil anvende Vækstfonden til yderligere finansiering. Ekspertise i lancering af digitale produkter i udlandet og bestyrelsens forfatning er meget velkomment.

BRUGERNES PROBLEM:
62% af enlige mænd og kvinder i alderen 25-54 år længes efter et seriøst forhold. Men singlerne oplever fire slags online datingstøj, der forhindrer dem i at finde kærligheden og skabe en familie. På samfundsniveau er fødselsraten meget lav i mange vestlige lande, og flere og flere mænd og kvinder ender til stor fortvivlelse med at være ufrivilligt barnløse.

PRODUKT/LØSNING:
Love & Kids fjerner alle fire slags datingstøj, hvilket resulterer i en meget mere brugervenlig og målrettet brugeroplevelse med fokus på relevante dates, en meget højere responsrate og en faldende "large matting-pool"-effekt.

MARKED:
Dating-markedet vurderes til omkring 2 mia. USD alene på det europæiske og amerikanske marked. En gennemsnitlig vækst på 3,4% forventes de næste 4 år. Love & Kids´ marked anslås til 14 millioner singler i Europa og USA alene. Vores mål er at nå 15% af markedet med en omsætning på omkring 139 millioner kroner.

KUNDER:
Kunderne er single mænd og kvinder i alderen 27-50 år og betaler et månedligt abonnement på 49-139 DKK. I april 2017 har vi nedsat prisen for alle eksisterende kunder til 49 DKK for at teste resultat fra vores interne undersøgelse i praksis.

MARKETING / SALGSSTRATEGI:
Den lave og faldende fødselsrate i de vestlige lande gør Love & Kids' mål til et relevant emne i mange medier. Desuden skaber de voksende casual dating apps et marked for en seriøs og ikke-casual dating-kultur, da et stigende antal singler bliver trætte af overfladisk og sexorienteret dating. Ift. marketing vil vi primært fokusere på PR, kampagner, SEO og online-annoncer. Vi planlægger også nye funktioner, der muliggør hacking-growth.

FORRETNINGSMODEL:
Love & Kids bruger en SAAS-freemium model, hvor nøglefunktioner kræver en opgradering til et månedligt abonnement. En ny model med gratis beskeder og en ny premium pris på 49 DKK (baseret på en brugerundersøgelse) bliver testet i juni.

KONKURRENTER:
Hovedkonkurrencen kommer fra de største datingsites samt Tinder, Happn og Hinge. Fordi vores fokus er at fjerne al datingstøj, bør vi kunne opnå en meget højere responsrate og give en mindre frustrerende oplevelse.

KONKURRENCEFORDEL /WIDE MOAT:
(1) Eksisterende klassiske datingsites og apps har en forretningsmodel, der får dem til at tjene penge på datingstøj. Ændring af denne model er risikabel for dem, da deres brugerbase pludselig kan forlade dem. (2) Ved at hjælpe singler til at skabe en familie, kæmper vi med et samfundsproblem, hvilket gør det lettere for os at blive hørt i den offentlige debat. (3) Nye funktioner vil gøre det sværere for brugerne at forlade Love & Kids, da deres profiler vil opbygge ikke-overførbar viden.


Her er lidt om mig/os:

LEDELSE:
Grundlægger Emmanuel Limal og tilknyttet forretningsudvikler Christian Ifversen har de forretningsmæssige udviklings- og marketingfærdigheder, der er nødvendige på dette stadium. Emmanuel - Cand. Polyt, Master i fysik, skuespiller - er erfaren inden for design, webdesign, marketing, PR, video og produktudvikling. Christian - Cand. Merc. - er erfaren inden for forretningsudvikling, online marketing og har både drevet og solgt sit første firma. Love & Kids er i øjeblikket udviklet og vedligeholdt af et lille team af udviklere hos Jazzy Pro. Vi er åbne over for at skifte til en CTO co-founder nu, eller når vi går i gang med at udvikle “native” mobilapps.

Der er flere detaljer omkring dette i vores Investor Pitch.

HVAD SKAL INVESTERINGEN BRUGES TIL?
Pengene skal bruges primært til udvikling af nye key features, 2 “native” mobilapps og marketing.

De nye features er planlagt til at forbedre...
(1) Vækst
(2) UX /Brugeroplevelsen – Især opbygge ikke-overførbare data knyttet til deres profil
(3) Procentdelen af brugerne der opgraderer til et premium abonnement

Der er flere detaljer omkring dette i vores Investor Pitch.

VI BIDRAGER MED:
– UX Design, Product Management, brugerbaseret testing, undersøgelser
– Marketingstrategi, Marketing, PR, SEO
– Video, videoproduktion mm.
– Sociale medier
– Vækststrategi, launch i udlandet

ERFARINGER ER VELKOMNE INDENFOR:
– International lancering af et skalerbart digitalt produkt
– Rekruttering af de rigtige bestyrelsesmedlemmer
– Netværk og kontakt til yderligere investorer
– Rekruttering af nøglemedarbejdere (heraf CTO)


KONTAKT:
Har du et hvilketsomhelst spørgsmål, kontakt Emmanuel Limal venligst.

Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
OK Læs mere