INNOVATIV MOTIONS-APP TIL AKTIVERING AF iPAD-BØRN

Oprettet: 25. februar 2015 10:35 - Sidst rettet: 25. februar 2015 10:35 - Vist 389 gange

Jeg vil gerne:

Have en investor

Låne penge

Jeg er i følgende branche(r):

  • Biotek, Medico & Sundhed
  • IT, Teknologi, WWW

Status

Er i idefasen

Jeg skal bruge

500.000 kr.


Jeg skal bruge penge til:

BEHOV FOR KAPITAL TIL:
• Udvikling af unik, innovativ App hvor forældre let kan finde inspiration/instruktion i klassiske børnelege, som giver børn mere aktiv motion end Ipad, konsolspil og TV...

KAPITAL TIL SPECIFIKT:
• Skabe native IOS/Play app til lancering i DK (medio 2015) og Norden (Primo 2016)
• Proof of Concept understøtte kapitalrejsning til Europæisk (2016) og Global udrulning (2017)
• Mulighed for udvikling af spin-off på andre "Ryst En Leg"-app ift selskabslege, sportslege, voksenlege osv.

BONUSINFO:
• I tæt dialog med to af Danmarks største mediehus om markedsføring af App i foråret 2015 (revenue-share)
• Har pretype-testing med verificeret købskonversionrater på 7%!
• Se info og link til demo version her: http://tjulahop.dk/

KONTAKT:
• For mere info, biz case på DK lancering og møde: jesper@levys.dk // + 45 21 23 21 73


Her er lidt om mig/os:

TJULAHOP – RYST EN LEG!

• Et mobilt værktøj, hvor forældre let kan hente inspiration og instruktion i klassiske, kendte og nye børnelege – når de ønsker at aktivere børn der har brug for motion - og er ”groet fast i sofaen” med konsolspil, tablet, smartphone eller TV…

MÅLGRUPPER:
• Primær: Forældre m børn i alderen 4-10 år.

• Sekundær: Børn fra 4-10 år
• Tertiær: Børnehaver, fritidshjem, SFO’er og andre institutioner

FORMÅL:
• Øger bevægelse og motion af børn
• Reducerer brug af konsolspil og online platforme (spil) som de primære legetøj
• Skaber et nemt tilgængeligt værktøj for forældre og voksne til aktivering af børn

FORRETNINGSMÆSSIGE VÆRDIER:
• Kommerciel effekt af 1st mover på et unik værktøj, der rammer et ømt punkt hos forældre
• Direkte og relevant kommunikationskanal til forældresegmentet samt deres børn
• En klar mærkesag, med associering til gode og sunde værdier
• Eliminerer barrieren mellem ”sofaen” og andre aktiviteter end computerspil og tv-serier

FOUNDERS:
Jesper Levy (100% dedikeret til projekt, ulønnet, primær accelerator)
• Uddannet tekstforfatter, kreativ chef, MBA og Prince2 projektleder
• 25+ år med kreativ kommunikation, ledelse og forretningsudvikling
• Onkel til 3 nevøer ml. 6 og 11 år

Lars Hemmingsen (Medejer, sparringspartner og rådgivende)
• Chefkonsulent hos SiriusPartner
• Uddannet Ingeniør og Coach
• 22 års erfaring indenfor marketing, projektledelse og ledelse
• Far til 2 børn på 8 år, 13 år

Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
OK Læs mere