Iværksætter Debatten Amino

Indlægget har1Svar| 2der abonnerer på svarbedømt af 0 Amino'er
hvordan markedsfører du din kunst?
Kvinde
Amino-karma 14
ProfileBelow60
luiseSkrev: 09-11-2010 kl. 13:47

hej alle

Jeg er ret ny i Amino, og jeg går og har en idé til en webforretning, men jeg vil gerne høre lidt om hvad kunstnerne her i netværksgruppen gør for at markedsføre deres kunst.

Jeg synes det er svært at finde ét sted på nettet, hvor jeg kan få inspiration og information og overblik over hvad de unge/etablerede og dygtig kunstnere laver i hele DK, hvor udstiller de og hvor kan man se deres værker, så derfor vil jeg høre om der er nogen af jer, der bruger en kunstportal eller andet, hvor man kan følge med i hvad I kreerer.

I må også gerne skrive hvad I mener der skal til for at blive "set" og hvem I gerne vil "ses" af..

På forhånd tak

Mange hilsener

Luise

• Amino Karma for indlæg: 4
Kvinde
Amino-karma 8
ProfileBelow60

Hej Luise

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilken kategori af kunst du specifikt befinder dig i, og hvor tæt det kan forbindes med design, men hvis du vil arbejde med at fuldende ideen, og hvis du bor i Region Syddanmark, kan du prøve at tjekke www.designandelen.dk ud, kig især under "find designvirksomheder" - måske falder du ind under nogle af kategorierne.

Ellers er der måske en kunstnersammenslutning eller et andet fysisk/virtuelt kreativt hus i en større by i din region. Fx. Lynfabrikken i Århus, Republikken i Kbh, Stjerneskibet i Odense, Nordkraft i Aalborg? Jeg forestiller mig, man kan henvende sig på sin kommunes kulturforvaltning eller hos Regionen. Eller i innovationshusene, på erhvervsudviklingskontorerne, hvor du vil kunne deltage i forretningsudviklingsforløb og få en ruteplan/slagplan.

Om ikke andet har de måske kendskab til en retning, du kan gå i med lige præcis din forretningsidé.

Held og lykke!

Mvh

Mette Gert Clarup

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
| RSS