Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virksomhedsstart med kun 10.000kr - har ideer og feedback søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker starte vitksomhed med kun 10.000kr og har ideer til to virksomheder.

1. Slår græs og klippe hække.+ privat rengøring.

Jeg tænker om der er marked for det i krisetiden og kan sådan en virksom vækste med åtrne så man tjenrt gode penge en dag.

2. Importere blomster og kører til blomsterbutikker og sælge dem.

 Har de ideer fremtid i Danmark ,?

Har nogen bedre forslag

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

1 kan man vel tjene noget på, men rig bliver du ikke desværre - der er lidt for langt mellem kunderne og pres på pris, men det er klart at Vedbæk og Charlottenlund +  en del sommerhusområder som Tisvilde og Hornbæk er bedre områder, end Tåstrup og Lynge.

Med ret udstyr og tillagt snerydning og andet altmuligmand kan det være muligt

Ellers er det jo ofte gartnere som kombinerer det med træfældning, buskrydning, rodfræsning osv - men jo - det kan gøres af dig med din startkapital - (du skal ha bil og nok trailer)

2 Tror jeg slet ikke på. Blomster butikker er pressede og jeg tvivler på de har råd til endnu et mellemled, men at ikke mit ord for det. Tag rundt til 5 blomster butiker og hør dem hvad der skulle til, for at de ville betale dig for at hente blomster til dem og aflevere i deres butik, evt efter en net basseret liste hvor butikkerne kan krydse det de ønsker af

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du uddannet gartner ?

1. Hvis folk betaler sig fra at få klippet hæk er det typisk en professionel. Privat rengøring er en ret hård branche med ret store spillere.

2. De fleste blomsterbutikker henter deres blomster hos klokken lort om morgen hos en eller anden engrosforhandler.

Begge ideer kan du lykkes med, men jeg tror det kræver at du finder ud af hvad du kan gøre bedre eller andeledes end de andre virksomheder.

Held og lykke

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Det er bestemt muligt - det kræver dog meget arbejde til at starte med. Og jeg er uenig med Coockie - du kan godt tjene mange penge - man skal bare ansætte flere. Dog ville jeg droppe regøringen! Eller den kender jeg hvert fald ikke så meget til!

Jeg ville holde mig til at slå græs, klippe hæk og alt det der.

Det handler selvfølgelig meget om, hvor du er i landet.

Derudover er det et sæsonarbejde, så du skal have en strategi for vinteren. 

Hvis du er i en mindre lokal by 5.000-10.000 vil jeg mene, at der er gode muligheder. 

Jeg baserer det på ret skrøbelige og usikre antagelser, men jeg kender en del i denne branche som egentligt har mulighed for udvide til mere personale, men som ikke har lyst. De takker nej til opgavre.

Det handler hovedsageligt om at finde grundejerforeningere + ældre mennesker, der ikke selv kan disse ting. Hvis du kan få markedsført dig selv i denne branche og overfor det rette segment, så er jeg sikker på, at du på længere sigt sagtens kan udvide, men du skal første opbygge dig et opland. 

Så mit spørgsmål lyder, hvor er du henne i landet?

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke uddannet gartner.jeg bor tæt på Hellerup, Gentofte..

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliv udsyret med nogle gode og præsentable visitkort - det tror jeg i sig selv du kommer langt med.

Evt. lav aftaler med div. blomsterbutikker, at de vedlægger et visitkort hver gang der sælger noget, eller at de hyrer dig til at ordne deres gardner opgaver hos kunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan pudse vinduer på professionelt plan så gør det det, der mange penge og tjene og opstarten er ikke så dyr. Men du skal kun kaste dig ud i det hvis du har styr på det, At pudse vinduer er nemlig noget som kræver teknik, hurtighed og håndelag og for mange ultilfredse kunder er ingen god start.

Held og lykke

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal da prøves! Især havearbejdet. Men du skal jo nok tænke logistikken igennem først: Hvordan kommer du af med haveaffaldet, så det stadig er en overskudsforretning? Har kunderne de nødvendige redskaber? Hvordan kommer du selv frem og tilbage?

Herudover skal du have en idé om, hvad du skal have i timen, så det kan betale sig. Er du billigere / bedre end de andre?

Men prøv det af. Du bliver nok ikke millionær lige med det samme, men du får helt sikkert gjort dig nogle gode erfaringer og - hvem ved? - får tjent nogle penge.

Mvh.
Jørgen

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:

Hvis du kan pudse vinduer på professionelt plan så gør det det, der mange penge og tjene og opstarten er ikke så dyr. Men du skal kun kaste dig ud i det hvis du har styr på det, At pudse vinduer er nemlig noget som kræver teknik, hurtighed og håndelag og for mange ultilfredse kunder er ingen god start.

Held og lykke

Tak for Jeres gode råd.

Jacob Dalgård , må jeg have lov til sende dig pm. Jeg kunne tænke mig at vide noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sender bare løs.. Forvent dog noget svartid da jeg ikke er på amino hverdag :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)