Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min side? - og har du ideer til markedsføring?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:
Det samme gælder med pressemeddelelser. Få lavet nogle rigtig fine pressemeddelelser med jævne mellemrum, og få sendt til den lokale presse.

Hvordan fungerer det med pressemeddelelser?

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Nordquist:

Simon Grevang:
Det samme gælder med pressemeddelelser. Få lavet nogle rigtig fine pressemeddelelser med jævne mellemrum, og få sendt til den lokale presse.

Hvordan fungerer det med pressemeddelelser?

Hej Christina

Jeg er ikke helt med på hvad du mener - tænker du hvordan man laver en pressemeddelelse rent praktisk eller hvordan man får den distribueret, måske noget helt andet?

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og ja :)

Hvordan er processen og hvordan får man størst succes med den?

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tusind tak fordi du har givet dig tid til, at lave et så fyldesgørende indlæg. Jeg er dybt taknemlig for dit og alle de brugbare svar jeg har fået. 

Mange af tingene kan jeg jo tage i brug med det samme. Men det med seo, er jeg godt klar over er vigtigt - men for mig også lidt uoverskueligt.

Du skriver jeg ikke må være i salgs position hver gang på FB, det lyder rigtig fornuftig. Hvordan betegner du det når jeg fortæller hverdags historier fra min bodyscanning dag, se du det som salgs.., for det vil jeg gerne bruge nogle indslag med, da jeg synes jeg på den måde kan levere info., men indirekte er det selvfølgelig med salg for øje. 

Du skriver jeg skal holde mig til dansk på hjemmesiden? skal jeg f.eks skrive kropsscanning og ikke bodyscanning? online-sundhedscenter erstattes med ?, 

På forhånd mange tak 

Med venlig hilsen

Pia

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia Stoklund Larsen:

Hej Simon

Tusind tak fordi du har givet dig tid til, at lave et så fyldesgørende indlæg. Jeg er dybt taknemlig for dit og alle de brugbare svar jeg har fået. 

Mange af tingene kan jeg jo tage i brug med det samme. Men det med seo, er jeg godt klar over er vigtigt - men for mig også lidt uoverskueligt.

Du skriver jeg ikke må være i salgs position hver gang på FB, det lyder rigtig fornuftig. Hvordan betegner du det når jeg fortæller hverdags historier fra min bodyscanning dag, se du det som salgs.., for det vil jeg gerne bruge nogle indslag med, da jeg synes jeg på den måde kan levere info., men indirekte er det selvfølgelig med salg for øje. 

Du skriver jeg skal holde mig til dansk på hjemmesiden? skal jeg f.eks skrive kropsscanning og ikke bodyscanning? online-sundhedscenter erstattes med ?, 

På forhånd mange tak 

Med venlig hilsen

Pia

Hej igen Pia

Jeg er glad for du kunne bruge mit indlæg.

Angående Facebook så synes jeg faktisk du gør det godt. Jeg nævnte det fordi det er noget, som du skal være opmærksom på.

Du kan eventuelt prøve at justere din strategi en lille smule, så giver brugerne en grund til at følge dig. Det kan være med tips og gode råd - eller måske forsøge dig med små dele-venlige opslag omkring din niche, hvor du bringer værdi for brugerne.
På den måde giver du en værdi og en grund til at de skal følge dig, og du får opbygget en god sales funnel. Du skal selvfølgelig teste hvad der virker, og hvad der ikke gør.

Som nævnt bør du på sigt bruge lidt penge på markedsføring på Facebook. Organisk på Facebook når du simpelthen ikke ud til din målgruppe. 
Via Facebook Ads har du muighed for at segmentere usandynligt præcist, så du målretter dine kampagner til målgruppen. 

Når jeg skriver at du skal oversætte hele siden, så mener jeg dine sociale knapper (share and enjoy) og nogle små ting i footeren. Det er ikke meget, men kan være med til at give din hjemmeside endnu mere 'trust'. Og det er sådan en lille ting, at du bliver nødt til at gøre det.

Kropsscanning eller bodyscanning - den er svær. Her gælder det om at kende sin målgruppe. Hvad kalder de det for, og hvad ville de skrive på Google, når de skulle bruge dig?

Sådan gælder det faktisk med alle keywords. Der er f.eks. en vandhane og et amatur er samme produkt, men hvad kalder kunderne det for?

Dine title tags bar opdateres med relevant søgeord, og gerne med brug af 'longtail' søgeord med fokus på lokal SEO. Jeg tror du vil opleve tydelige forbedringer, hvis du gik din hjemmeside igennem - eventuelt fik lagt en god SEO strategi, som du selv kan være en del af.

Håber det gjorde dig lidt klogere :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christina Nordquist:

Ja og ja :)

Hvordan er processen og hvordan får man størst succes med den?

Hej Christina

Der er flere måder at distribuere en pressemeddelelse. Online findes der nogle tjenester til formålet, dog vil jeg sige at personlig kontakt til journalisten er den bedste måde - især hvis du ønsker et tilknyttet link.

Udfordringen i en pressemeddelelse er at fange opmærksomheden. Da nyhederne skabes i og af medierne gælder det om at indrette sig efter de konventioner, som karakteriserer journalisternes fællesskab - med andre ord, du skal kommunikere på samme måde som journalisterne.

Når du skal lave en god pressemeddelelse vil jeg anbefale at du tager udgangspunkt i nyhedstrekanten så har du: De vigtigste informationer først - og de mindre vigtige informationer til sidst.

Der er en række nyhedskriterier, som kan være med til at få journalisten til at bringe historien:

- Nyheder inden for det seneste døgn får størst værdi

- Jo mere entydighed jo større værdi

- Kulturel nærhed, relevans

- Jo tættere en begivenhed ligger på det, vi forventer og ønsker, desto større nyhedsværdi

- Jo mere uventet, desto større nyhedsværdi

- Jo mere en begivenhed stemmer overens med det medierne plejer at dække desto større nyhedsværdi

- Jo mere en begivenhed stemmer overens med balancen i medierne, desto større nyhedsværdi

- Henvisning til eksperter

- Henvisning til noget negativt.

Så når du skal forme din pressemeddelelse vil det være en rigtig god idé, at have ovenstående i tankerne.

Selve udformningen kunne være:

1. Overskriften 

2. Sammenfatning af de vigtigste og mest centrale informationer

3. Uddybning af de centrale informationer

4. Angivelse af kontaktperson og kontaktsted

5. Evt. Bilag

Det var så lige den korte forklaring :) Håber du kunne bruge lidt af det alligevel.

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Super god info Simon, masser af konstruktiv viden du deler, nu kommer vi ikke til at kede os i ferien :-)
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  WorkStyle.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia

jeg kan se at det med bogen allerede er nævnt, men det kan ikke siges for tit: Skriv en bog og giv den væk! Den er gratis til alle der booker et møde eller du kan lave en kortere version som kan downloades. Keep it simple - PDF er fint her.

Hvad med en kost-dagbog man selv kan udfylde? (Vi kan den slags..)

Jeg savner billeder af mennesker på dit site. Det er jo det det drejer sig om i sidste ende - at blive et sundere og gladere menneske.

Testimonials?

Har du ikke sikret dig omtale i lokalaviserne? Så kan du "prale" af det på sitet. ("Som set i Fredericia Dagblad..")

Der mangler noget interaktivitet på sitet. Kalorie-beregner, vitamin-tæller eller hvad ved jeg ;-)  Bare et eller andet der for folk til at interagere med dit site.

Good luck

John

www.workstyle.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia Stoklund Larsen:
Super god info Simon, masser af konstruktiv viden du deler, nu kommer vi ikke til at kede os i ferien :-)

Det er altid godt med noget at gå i gang med, når tiden er til det :)

Hvis der opstår spørgsmål undervejs med arbejdet, er du meget velkommen til at skrive til mig - haster det så ring. Kontakt informationerne står på min hjemmeside. Så vil jeg forsøge at guide dig i den rigtige retning.

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Simon, du kommer til at høre fra mig ;-9

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)