Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt webhotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et godt webhotel, meget i stil med meebox' pro hotel, som jeg desværre ikke kan vælge da de ikke har SSH som er et krav. Det skal hoste en række php applikationer under meget lavt load. <5 hits/sec.

Fokus er:

- Meget høj oppetid

- God support 24/7 når det alligevel er nede

- SSH adgang, så jeg kan uploade zip arkiver og pakke dem ud og i det hele taget flytte filer rundt nemt. Cpanel er ikke godt nok til os.

- Skal være managed OS/PHP/MYSQL/WEB ACCELERATOR OSV., foreslå ikke cloud løsninger, hvor vi selv skal installere og drifte 

- Må gerne være udenlandsk f.eks. Amazon, men mig bekendt har de ikke managed løsninger, men det gør bestemt ikke noget det er dansk, og meget gerne med telefonisk hotline ved nedetid

Venligst ikke foreslå one.com, unoeuro, server4you og andre low cost webhoteller. Jeg tror ikke på at man kan få ovenstående, til en 10'er pr. måned, det hænger ikke sammen. Og for one.com og server4you har jeg efterprøvet det. (undskyld unoeuro)

Jeg håber der er nogle der har gode erfaringer de vil dele, det er frygtelig vigtigt at der er høj oppetid og hurtig reaktion når det går galt 24/7, driftstop er omkostningstunge i vores setup.

Mvh. Jens

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg ved ikke helt om jeg er en hjælp nu...ved ikke helt hvad SSH er men har kun set det på en type server som var en "dedicated" server - og det ved jeg heller ikke hvad er lol. men tror ikke der er shared...

http://www.whoishostingthis.com/compare/

Dette link hjælper ikke direkte, men prøv at spørge dette sites ejer om han kan hjælpe dig...de skriver man bare skal spørge. Vil tro han har stor viden om hosting firmaer.

Mvh

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Jeg har et webhotel produkt som jeg tror kan dække dit behov.

Vi benytter Plesk Automation kontrolpanel.
Her kan du meget nemt uploade pakke og udpakke selv store filer gennem filbrowseren.
Vi kan også tilbyde SSH hvis det er et absolut krav. Det er naturligvis et chrooted shell.

Alle vores servere kører med SSD harddiske som giver en super performance og hastighed.
Det kan naturligvis ikke kompenserer for dårlig kode, men har vist sig at give et boost på op til 500% sammenlignet med andre danske hosts.

Du kan se vores produktside her: http://www.cbox.dk/produkter/lynhurtigt-ssd-webhotel/ 

Telefonen er åben 24/7 og det er muligt at tilmelde sig SMS driftstatus ved akut opståede problemer.
Til stor glæde for både os selv og vores kunder har vi haft 100% oppetid gennem de sidste 2 år.
Og selvom det ikke er en garanti for at vi kan fastholde den oppetid så er der få hostere som kan vise lige så god statistik.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.
Bemærk at vi også har en pengene tilbage garanti hvis du ikke er tilfreds med webhotellet.

Mvh
Sylvester 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale SimplexWebs. Stabilt & hurtigt + god support. SSD-diske, LiteSpeed og Cloudlinux + max 10 accounts per core. Kørte 30K unikke med tung Wordpress installation uden nogen som helst problemer. Pingtiderne fra deres dataenter i Manchester til DK er fine.

Prismæssigt ca. halvdelen af, hvad mindste prohotel koster hos Meebox.

Guide til ssh-opsætning hér. Men det ville måske være en god idé at høre dem ad inden køb, om du får de rettighedsniveauer du har brug for.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)