Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvad dit håb er med hjemmesiden, så bryder jeg mig slet ikke om den. Den hænger slet ikke sammen og hvis du har nogen ambitioner med siden, så skal der laves en ny. 

Hvis hjemmesiden blot er til dig selv og noget du kan hygge dig med, så helt fint - så prøv at arbejde videre med den.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kenn. min hjemmeside er ikke lavet til noget stort eller noget. bare til at "hygge sig lidt med" som du siger :-) men tak for vuderingen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - så er det jo bare, at hygge sig med det og prøve nogen forskellige ting af. Du kunne jo kigge på andre hjemmesider som du godt kan lide og prøve, at lave noget lignende.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er noget du kun selv vil bruge ikke noget som du vil tjene penge på for så skal den laves helt om. Den mørk og kedelig :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve indholdet på din hjemmeside er ok. Det er designet du skal arbejde (meget) med. 

Held og lykke! :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal øve dig lidt mere i opsætning og brugervenlighed, men fint hvis det er til eget brug, for så er det jo dig der skal kunne lide den :-)

Hvad er diabolo egentlig? Er det spillet eller noget helt andet? For hvis det er en side om spillet, så er det stavet forkert...

Hvis det er tips og tricks til spillet og gode videoer om hvordan man klarer diverse monstre, så er det en god idé at spillets navn er stavet rigtigt, så folk kan finde siden i søgninger på bl.a Google

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jens. diabolo er ikke spillet men en gøglergenstand.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det er en fin hjemmeside, du har lavet.

Det er fedt, at du som 12-årig gider at lave en hjemmeside om din interesse, og også er så god, at du kan optræde med det.

God vind fremover ;-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Gronneunger,

Og angående designet kan jeg se at du allerede har foretaget nogle ændringer siden jeg var inde på den i går aftes.

Mit råd til dig ville være at tage nogle menupunkter ud af din navigationsbar, og putte dem ind i en global sidebar på siden, så den ser lidt mere struktureret ud.

Du kan eventuelt også lavet noget dropdown-funktionalitet og flytte nogle af menupunkterne ind under hinanden.

Og den dér pattern du bruger i footeren er også noget forvirrende, hold dig hellere til en enkelt farve.


Men ellers en rigtig fin side taget i betragtning at du kun er 12 år.
Jeg ville ønske at jeg kunne få mine mindre søskende til at bruge deres tid lige så godt som dig :p


vh Jonas 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)