Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgebyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Nu har jeg læst igennem en del tråde over de sidste par måneders tid, da jeg selv skal til at sætte de sidste detaljer fast i mit projekt. 

Som overskriften siger, angår det betalingsgebyr. 

Hvordan forholder man sig til det, lader man kunden betaler, eller 'sluger' man det selv?

Evt. nogle der kunne fortælle lidt mere om det? :)

MVH

Sebastian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

individuelt. Som kunde er det for mig en dealbreaker hvis jeg skal af med gebyr for at betale. Jeg tror de fleste der kører uden dankort vælger at sluge gebyret med ind i priserne.

De som tilbyder dankort vil derimod ofte bare gi kunderne valget, dankort  intet gebyr eller visa kr xx master kr xx osv

Ofte vil jeg gerne betale med guldmaster for udvidet garanti på visse produkter, men selv et lille gebyr kan faktisk få mig til at køre dankortet (som jo hos mange er visadankort) i stedet

Jeg synes gebyrfri betaling er vejen frem og dermed også at dankort som et alternativ er et must i en større shop.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Det er altid rart med et indlæg fra dig.

Jeg var slet ikke bevidst om at folk faktisk fravælger pga et gebyr. Så det ville være idealt at bare sluge det hele så? 

Flere inputs er velkommen. :)

MVH

Sebastian

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er det ikke en dealbreaker, men det påvirker bestemt mit syn på virksomheden i en negativ retning. Du skal forresten være opmærksom på at kortgebyrer formentlig skal pålægges moms hvis du sender regningen videre til kunden - læs evt. FDIH's udlægning af sagen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens tilhøre et mindretal der fravælger når jeg ikke kan komme til at betale uden at skulle betale for at betale :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik.

Fik lige læst det link igennem du smed, sådan som jeg forstår det, er der jo ikke styr på særlig meget, men jeg skal dog ikke gøre mig klog på politik.

Men det bliver vel nok bare at jeg selv spiser gebyret, sådan som det ser ud lige nu. Det runder dog til sidst op og bliver mange penge.

Men skal man være konkurrencedygtig, skal man også følge med.

MVH

Sebastian

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sindustries:
Hvordan forholder man sig til det, lader man kunden betaler, eller 'sluger' man det selv?

I praksis betaler kunden alle gebyrer/udgifter shoppen har.

Nogle vælger blot at udspecificere i "fragt" , "betalingsgebyr" mv. , mens andre indbygger alle udgifterne i prisen. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)