Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Gør jeg det rigtigt?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Albrechtsen:

Et presserum? Tænker du på pressemeddelelser? I så fald er det en fremragende idé :-) Google elsker tekst. Huske at linke internt på din side.

Super, vil da lige se om jeg kan lave H2!

Ja, jeg har fået at vide at jeg skal bruge presswire, men da jeg oprettede et presserum derinde var der forskellige valgmuligheder i forhold til om man ville ligge noget ind gratis eller betale for det og jeg ved ikke om det overhoved har nogen værdi hvis man bruger den gratis version?

Hvad har du skiftet til efter du havde Dandomain?

Hvordan undgår man at de sider man får links fra ikke sætter en no-follower på, hvis man feks sponsorerer en gave?

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se jeg første gang fik skrevet wordpress... jeg mente selvfølgelig presswire :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Svenstrup
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Opskrift-kage.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender meget lidt til Presswire. Det er vist noget jeg skal lære lidt mere om :-)

Jeg har altid været super tilfreds med Dandomain, men jeg fik nogle behov der gjorde, at jeg ikke længere kunne bruge Dandomain eller rettere jeg skulle have ændret så meget, at det ville være dyrt. I stedet kører jeg nu mine webshops med Wordpress og WooCommerce. Det er gratis + det giver et hav af muligheder. 

Jeg bruger ofte arbejdskraft fra Asien til at udvikle specialting og der er rigtigt mange dygtige folk på Wordpress og Woocommerce.

Mht. Nofollow, så er det blot en betingelse du sætter. Jeg haft held med det hos flere online magasiner. Dine produkter synes jeg også ligger op til tema artikler på flere websites. F.eks. http://voresborn.dk/ , http://www.min-mave.dk/ osv. osv. Hvis du er en god tekstforfatter kan du nogle gange få lov til at skrive en artikel selv og få den publiceret med link til din hjemmeside. Det kan også være bloggere du indgår samarbejde med.

Jeg er også lykkedes at sponsorere forskellige produkter til radiostationer. Det hjælper ikke meget på SEO, men det giver omtale.

Dine produkter er spændende og anderledes og du kan ret nemt få nogle gode konkurrencer og artikler ud af dem. Bare sig det som det er, at du gerne vil have dit link med uden no follow

Jeg tænker også, at et forum og en blog kunne tilknyttes dit website. Børn er jo et emne der skrive rigtigt meget om online.

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Seocom Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er klart bedre hvis du laver links med unik tekst før og efter på hver enkelt produktkort, der fører tilbage til varelisten?

Jeg kunne ikke undgå lige at se at der kom et råd om at tilføje en del tekst i footer (bundramme i en dandomain shop). For en god ordens skyld vil jeg ikke anbefale dette. I hvert fald ikke for ord/sætninger, hvor du satser på gode placeringer. Det giver for meget at det samme indhold og giver ikke en placeringseffekt der er god nok.
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)