Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Gør jeg det rigtigt?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt spørgsmål mere.

Det link jeg sætter ind under billedet f.eks. på dette varekort http://www.nordq.dk/shop/puslespil-paa-bondegaarden-835p.html ,hvor der står "find flere puslespil her" er det godt, skadeligt, unødvendigt??

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der blev sagt ser det rigtigt ud... det tager bare tid med seo :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Jeg har bare hørt så mange historier om at man kan lave ting der er direkte skadelige, så jeg ville bare være sikker på at jeg ikke var havnet i den fælde med de links jeg sidder og propper på siden :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Seocom Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Herfra hvor jeg sidder ser opbygningen fornuftig ud for siden http://www.nordq.dk/shop/tinti-mal-dig-146c1.html - Et af de steder, som hvor du hurtigt kan justere er at tilføje i dette tilfælde tinti alt tag på et eller flere af billederne der vises på siden.

Det er selvfølgelig fint at få øget keyword density, og relateret tekst, men det må bare ikke gå ud over brugeroplevelsen, da du roligt kan regne med at dette er et af signalerne hos Google. Brugere skal stadig hurtigt kunne identificere hvad de skal når de står på siden (Call 2 action).

Med hensyn til at bruge generelle tekster til vi vise flere produkter inden for samme produkttyper er dette kun fornuftigt, og her skal der passes på at der ikke står det samme på alle produktsiderne, som f.eks se andre puslespil her, for ikke at få for meget duplicate content specielt på de sider som er lidt "tynde" i tekstindholdet.

Du skal muligvis regne med at der laves en struktureret linkbuilding for at du kommer frem på Google.dk. En lille tommelfingerregel er at mere en 90-95 % af dem som laver søgninger klikker på den første side på Google.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina!
Måske du kan hente inspiration på www.homeofhansen.dk nederst på siden. Her har jeg lavet en beskrivelse af shoppen (i det der i Dandomain webshop hedder bundramme), hvor jeg også har tænkt vigtige ord for min shop ind. Derudover har jeg så gjort teksten lysegrå, så det rent layoutmæssigt ikke er så tydeligt.

 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da jeg har skrevet den tekst med det indhold der er på billedet når jeg har navngivet? Er det det du mener?

k.svendsen:
f.eks se andre puslespil her, for ikke at få for meget duplicate content specielt på de sider som er lidt "tynde" i tekstindholdet.

Er det så bedre jeg ikke laver links på hver enkelt produktkort der føre tilbage til varelisten?

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Borst Hansen:
Måske du kan hente inspiration på www.homeofhansen.dk nederst på siden

Super, er netop gjort. Tak :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Svenstrup
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Opskrift-kage.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Først og fremmest en rigtig fin shop du har :-)

Dit keyword Tinti bruger du rigtigt fint i teksten på siden og så vidt jeg kan se, gør du ikke noget, der påvirker SEO negativt.

Et par lyn tips til selve siden:
- Mere tekst... Dog skal teksten være relevant, let læsbar og ikke SEO præget.
- Brug H2 overskrifter i teksten med keyword.
- Dit link indeholder er ikke 100% "pretty link" -146c1.html - giver ikke mening for hverken google eller brugeren
- Få relevante backlinks (Kvaliteten af linket tæller). Det kan være fra leverandøren eller andre lignende sider. 

Backlinks betyder rigtigt meget, men kun de der kommer fra en relevant side.

Du er rigtigt godt på vej!

Hilsen
Christian
http://opskrift-kage.dk
 

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

opskriftkage:
- Mere tekst... Dog skal teksten være relevant, let læsbar og ikke SEO præget.
- Brug H2 overskrifter i teksten med keyword.
- Dit link indeholder er ikke 100% "pretty link" -146c1.html - giver ikke mening for hverken google eller brugeren
- Få relevante backlinks (Kvaliteten af linket tæller). Det kan være fra leverandøren eller andre lignende sider. 

Mere tekst er hermed noteret :)

H overskrifter er desværre ikke muligt i Dandomain shop, med mindre jeg køber et ekstra modul og får min webdesigner til at designe nye varekort (har overvejet om jeg skal gøre dette)

Ved du hvordan jeg får lavet det om til pænere links?

Alle de leverandører der linker til deres forhandlere, har jeg fået til at linke til mig. Er der andre steder jeg kan få mit link ud? Har hørt at linkkataloger ikke er så meget værd efter Pingvin updaten...? Jeg har oprettet et presserum på wordpress, men har det nogen værdi at ligge noget ind der, hvis man udelukkende kører den gratis version?

Tusinde tak for de gode råd.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Svenstrup
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Opskrift-kage.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg har haft en Dandomain shop engang, men kan ikke huske om det er muligt, at ændre link strukturen. Prøv lige at høre supporten om det. Du må endeligt ikke ændre de links der er lavet, så kommer du til at starte forfra med dem og i værste fald straffet af Google for 404 fejl.

H2 tekster kunne jeg godt lave under Dandomain shoppen. Dog skulle jeg redigere indsætte dem manuelt med koden <h2>Overskrift</h2>.

Linkkataloger er ubrugelige. Gå i stedet efter de der har relevans for det eller de keywords du vælger per produkt. 
Hvis f.eks. dit keyword til denne side: http://www.nordq.dk/shop/balloner-til-fest-171c1.html er balloner, så ville links fra alle sider med balloner have en vis værdi. Links fra de mest populære sider med balloner, vil have størst værdi. Det kan være samarbejdspartnere, en konkurrence, hvor du sponsorerer gaven.

Et presserum? Tænker du på pressemeddelelser? I så fald er det en fremragende idé :-) Google elsker tekst. Huske at linke internt på din side.

Hilsen

Christian

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)