Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hoste to domæner på ét hotel?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg vil gerne lave en ny hjemmeside med et nyt domæne til mit næste projekt, men jeg er i tvivl om, det er en god ide at benytte den samme host til mit nye domæne. Jeg har hørt, at flere underdomæner er skadeligt i forhold til SEO, så hvis det passer, vil jeg naturligvis undgå dette. Derfor vil jeg høre jer ad om det er muligt at hoste to sider uden at min SEO bliver ødelagt på min nuværende hjemmeside. I mit kontrolpanel hos min nuværende host har jeg følgende muligheder, og ved ikke hvilken er en der er mest hensigtsmæssig.

 

Så for at koge mit spørgsmål ned: Er det en god ide at vælge denne løsning, og i givnet fald hvordan, eller bør jeg købe et nyt hotel til mit nye domæne?

Vh, Morten.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Så længe det er forskelligt indhold skader det ikke din SEO. Det er en gammel myte at Google kigger på din IP.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der sker ikke noget ved det jeg har gjort det i flere år uden problemer :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svarene! Fedt at jeg kan benytte samme hotel. Hvordan skal jeg så gøre det, skal jeg vælge "peg domænet ned i webroden på ure til tiden", eller skal jeg vælge en af de andre muligheder?

Vh, Morten.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har flere domæner liggende på samme webhotel og linker meget imellem dem med målrettede keywords i link teksten kan du godt risikere at blive straffet i Google. Jeg oplevede dette for nogle år siden og fra den ene dag til den mistede jeg næsten alle besøgende på den pågældende side.

Først 1½ år efter fik jeg min placeringer tilbage og det var lige efter jeg flyttede siden til et andet webhotel (intet andet var blevet foretaget vedrørende domænet i 1½ år).

Så at der er en mynte at Google kigger på ip'er mener jeg ganske enkelt ikke passer. Linker du ikke mellem siderne har det dog ingen betydning for din SEO :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Egholt:

Hej,

Tak for svarene! Fedt at jeg kan benytte samme hotel. Hvordan skal jeg så gøre det, skal jeg vælge "peg domænet ned i webroden på ure til tiden", eller skal jeg vælge en af de andre muligheder?

Vh, Morten.

Den sidste mulighed - vis indhold fra en undermappe med samme navn som domænet.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ukorrekt

Kristoffer - Serverfruit:
Så længe det er forskelligt indhold skader det ikke din SEO. Det er en gammel myte at Google kigger på din IP.

 

Google ser i høj grad på ip

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:

Ukorrekt

Kristoffer - Serverfruit:
Så længe det er forskelligt indhold skader det ikke din SEO. Det er en gammel myte at Google kigger på din IP.

Google ser i høj grad på ip

Google er fuldstændig ligeglad med om du har 1 eller 100 sider på en IP. Og ja, du kan også godt linke til andre sider på samme IP - Google kigger meget på indhold.

Det andet er en myte.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 26
Fra  www.uretiltiden.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene :)

Jeg kan forstå, at der er lidt debat om konsekvenserne ved flere domæner på samme hotel, jeg skal heldigvis ikke linke imellem dem, så det bliver ikke et problem. 

Super guide du har lavet, Kristian. Den vil jeg benytte mig af :)

Takker for svarene,

Vh. Morten.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)